پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علی دایی به ضرس قاطع گفت مرا می‌خواهد اما نمی‌دانم شاید رحیمی نظر دیگری داشته باشد.

رضا حقیقی پس از حضور در باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران در مورد حل شدن مشکل ممنوع‌الخروجی‌اش گفت: من هم دوست دارم این مشکل حل شود اما چه بگویم در اردوی تیم ملی تنها کسی که دغدغه فکری داشت من بودم، خیلی سعی می‌کردم این مسائل روی کارهای فنی‌‌ام تأثیر نگذارد اما وقتی شب می‌خواهی سرت را روی بالش بگذاری به مشکلات فکر می‌کنی. من هم هرشب دغدغه‌ام این مسئله بود که اگر در فهرست نهایی تیم ملی باشم چگونه به برزیل بروم.

وی ادامه داد: برخی حتی به من می‌گفتند در امارات بمانم و به ایران نیایم تا اگر در فهرست تیم ملی بودم از امارات به برزیل بروم این پول باید هرچه سریع‌تر پرداخت شود. نمی‌دانم چرا مدام امروز و فردا می‌شود اکنون وقت امروز و فردا کردن نیست.

 

 او ادامه داد: همیشه این مشکل را داشتم که چگونه باید با وجود این شکایت به برزیل بروم. البته مبلغ ناچیزی که باشگاه باید پرداخت کند و حق من هم هست که باشگاه این پول را بدهد اما نمی‌دانم چرا مدام امروز و فردا می‌کنند.

حقیقی تصریح کرد: علی دایی به ضرس قاطع گفت که من را صددرصد برای فصل بعد می‌خواهد من هم به او یا علی گفتم اما نمی‌دانم مشکل کجاست، باید با رحیمی مدیرعامل باشگاه هم صحبت کنم چون ایشان می‌تواند مشکلم را حل کند. من یاعلی گفتم اما با شرایطی که من دارم امروز و فردا کردن درست نیست و مشکلم حل نمی‌شود. من هر روز که آنجا بودم در تلفن همراهم عکس حکم جلبم برایم فرستاده می‌شد و نمی‌توانستم خاطر آسوده‌ای داشته باشم. خانواده‌ام هم نگران شده بودند و همسرم در حالی که گریه می‌کرد می‌گفت قضیه این حکم جلب چیست؟

هافبک ملی‌پوش پرسپولیس گفت: هر روز شبکه‌های اجتماعی را نگاه می‌کردم و وقتی حکم جلبم را در آن شبکه‌ها دیدم ناراحت شدم این مسائل روی خانواده‌ام هم استرس ایجاد کرد، همسرم گریه می‌کرد و می‌گفت این قضیه چیست که به او گفتم حل می‌شود باید با رحیمی صحبت کنم تا این مشکل برطرف شود. دایی با قاطعیت گفته من را می‌خواهد اما نمی‌دانم شاید رحیمی نظر دیگری داشته باشد نمی‌دانم مشکل کجاست اگر پرسپولیس هم من را نخواهد مشکلی نیست آنقدر خوب کار کرده‌ام که بدون تیم نمانم.

حقیقی افزود: فکر و ذکرم حضور در جام جهانی با تیم ملی است به هر حال آنجا ویترین بسیار خوبی است و بستگی دارد که چقدر بازی کنم قطعاً بعد از جام جهانی پیشنهادهای زیادی از خارج از کشور می‌آید. من از قطر و اروپا هم پیشنهاد داشتم البته شرایطم به گونه‌ای است که باید باشگاه پرسپولیس باید با جدایی‌ام موافقت کنم زیرا با این باشگاه قرارداد دارم. هنوز با رحیمی صحبت نکرده‌ام.

هافبک پرسپولیس تصریح کرد: می‌دانم تیم‌های عربی پول‌دار هستند و خوب پول می‌دهند اما من نمی‌خواهم فقط به خاطر پول تیمم را انتخاب کنم تصمیم می‌گیرم که به نفعم باشد.

بازیکن تیم ملی در مورد کیفیت‌های بد لباس آلشپورت گفت: لباس‌های تیم ملی بسیار بد بود حتی پیراهن تیم ملی تا روی نافم هم نمی‌آمد، پس چگونه برخی صحبت از خودشیرینی ملی‌پوشان می‌کنند وقتی جوراب آل‌اشپورت را به زور به پایم می‌کردم چگونه صحبت از خودشیرینی می‌کنند حتی نمی‌توانستم که شوت بزنم زیرا اگر شوت می‌زدم جوراب پاره می‌شد، پس چگونه صحبت از خودشیرینی می‌کنند.

حقیقی افزود: تمام مستندات را به نماینده آل‌اشپورت در اتریش نشان دادیم جالب است که او هم از این مسائل بی‌اطلاع بود برای خود ما هم عجیب بود. البته در بازی آخر لباس اصلی به ما دادند و در جام جهانی هم لباس‌های اصلی را می‌پوشیم. حقیقی در مورد مصدومیت نکونام و اینکه شانس بازی کردنش زیاد شده،‌گفت: من باید خودم تلاش کنم، مصدومیت نکونام هم خدا را شکر سطحی است و ظرف دو سه روز آینده این مصدومیت حل می‌شود و مشکل خاصی نیست.

 

 او همچنین درباره مصدومیت نکونام گفت: فکر نمی‌کنم مصدومیت نکونام جدی باشد. کی‌روش به همه بازیکنان برای جام جهانی امید دارد و ما هم دوست داریم که تیم کشورمان با تمام نفرات عازم برزیل شود و مشکلی از این جهت وجود نداشته باشد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)