پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یک کلام هم درباره خط خوردنم از لیست تیم ملی حرف نمی‌زنم ولی امیدوارم مسافر جام جهانی باشیم.

رضا حقیقی در خصوص خط خوردنش از تیم ملی اظهار داشت: اجازه دهید من در این باره یک کلام هم حرف نزنم. فقط امیدوارم که تیم ملی مسافر جام جهانی شود تا دل مردم شاد شود.

وی در خصوص پوشیدن شماره 8 تیم ملی می‌گفت: خودتان می دانید من علاقه خاصی به کریمی دارم اما پوشیدن پیراهن تیم ملی دست خود بازیکنان نیست، ناگهان متوجه شدم که شماره هشت تیم ملی به من رسیده و باور کنید در پوست خودم نمی‌گنجیدم.

حقیقی ادامه داد: وقتی که می‌خواستم با شماره هشت وارد زمین شوم به شوخی به بازیکنان گفتم که الان من را با کریمی اشتباه می‌گیرند و همه برای گرفتن توپ سرمن می‌ریزند، بعد از اینکه این اتفاق افتاد عمانی‌ها متوجه شدند که از کریمی خبری نیست و شماره 8 تن من است. البته من با پوشیدن این پیراهن قصد گرفتن جای علی آقا را نداشتم و فقط قسمتم این بود که این شماره خوب و محبوب دست من برسد.

وی در خصوص قراردادش با پرسپولیس گفت: خوشبختانه مشکلی ندارم و با پرسپولیس قرار داردم. با قدرت در این تیم کارم را ادامه می‌دهم. خیلی خوشحالم که شاگرد علی دایی هستم و انشاالله پس از سه یا چهار سال ناکامی یک جام به دست بیاوریم تا دل میلیون‌ها هوادار شاد شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)