پرسپولیس نیوز : بازیکن جدید تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: هرگز به خاطر پول از پرسپولیس جدا نشدم.

 رضا حقیقی که در سیمای خراسان رضوی حاضر شده بود، درباره مشکلات به وجود آمده در باشگاه پرسپولیس و انتخاب تیم پدیده برای نیم‌فصل دوم مسابقات لیگ‌ برتر فوتبال عنوان کرد: بعد از جام جهانی و سه ماه اردوهای پرفشار آماده‎سازی تیم ملی، با پرسپولیس به توافق رسیدم و حتی در موضوع رقم قرارداد نظر آنها را قبول کردم و در حالی که پیشنهادهای زیادی از دیگر تیم‌ها داشتم، به علت نیاز علی دایی قرارداد خود را تمدید کردم.

وی ادامه داد: با توجه به خستگی که تمام ملی‌پوشان داشتند، کادر فنی فقط چهار روز به من استراحت داد و بعد از آن به ترکیه رفتیم و بدنساری سختی انجام دادیم که عملکرد منفی برای بازیکنان ملی‌پوش داشت.

حقیقی با اشاره به اتفاقات نیم‌فصل اول پرسپولیس افزود: یک سری اتفاقات بعد از بازی با فولاد رخ داد که می‌توانستند برخورد پدرانه‌تری با من داشته باشند تا در عملکرد فنی‌ام تاثیر منفی نداشته باشد. با توجه به بندی که در قراردادم وجود داشت، می‌توانستم بعد از رفتن رویانیان از پرسپولیس جدا شوم ولی به خاطر علاقه‌ام به پرسپولیس از حقم گذشتم و به کمیته انضباطی هم شکایت نکردم.

وی ادامه داد: پس از بازی داربی و در هنگام تعطیلات قصد سفر داشتم که متوجه شدم ممنوع‌الخروج و ممنوع‌المعامله شده‌ام و دلیل آن عدم پرداخت مالیات توسط باشگاه بود. به علت عدم پاسخگویی مدیران باشگاه تصمیم گرفتم قرارداد خود را فسخ کنم که البته این جدایی ناراحت‌کننده بود.

حقیقی با اشاره به عدم حضور در لیست تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا گفت: به علت شرایط این فصل پرسپولیس، برخی حاشیه‌ها که به اشتباه درگیرشان شدم و همچنین مصدومیت، جام ملت‌ها را از دست دادم.

بازیکن جدید تیم فوتبال پدیده خراسان در مورد انتخاب این تیم برای ادامه رقابت‌های لیگ‌ برتر گفت: پس از این که تصمیم به جدایی از پرسپولیس گرفتم، حدود 12 – 10 پیشنهاد خوب به مدیر برنامه‌هایم رسید که هم از نظر شرایط مالی و هم شرایط جدول از پدیده بهتر بودند ولی به خاطر امام رضا (ع) و مردم مشهد تصمیم گرفتم به پیشنهاد باشگاه پدیده پاسخ مثبت بدهم تا موفقیت‌های خوبی در شهر خودم به دست بیاورم که لذت بخش‌تر از هر چیز دیگری است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)