پرسپولیس نیوز : هافبک پرسپولیس می‌گوید که دوست دارد شرایط به گونه‌ای پیش برود که کره‌جنوبی به جام جهانی صعود نکند.

رضا حقیقی در خصوص شرایط حال حاضر پرسپولیس عنوان کرد: اردوی خوبی را در اردبیل پشت‌ سر گذاشتیم. این اردو باعث شد بچه‌ها با هم بیشتر آشنا شوند و از نظر بدنی هم به مرز آمادگی رسیدیم. در اردوی 9 روزه رامسر و پس از اضافه شدن ملی‌پوشان شرایط بهتر می‌شود.

وی درباره فعالیت پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات گفت: این موارد مربوط به بخش مدیریت و کادرفنی است اما خوشبختانه بازیکنان خوبی به پرسپولیس اضافه شدند. امسال، هم مربی زود انتخاب شد و هم ثبات مدیریتی داشتیم و فکر می‌کنم 90 درصد بازیکنانی که کادر فنی می‌خواست، جذب شدند.

هافبک پرسپولیس ادامه داد: خوشبختانه اسکلت اصلی تیم حفظ شده و همین مسئله باعث می‌شود هماهنگی بیشتری بین بازیکنان صورت بگیرد. فقط باید حواسمان باشد تیم مانند سال گذشته دچار حاشیه نشود.

حقیقی در ادامه ضمن اعلام این موضوع که به علت اسباب‌کشی نتوانسته بازی ایران و لبنان را ببیند در خصوص اظهارات سرمربی کره‌جنوبی تصریح کرد: انشاءالله بچه‌ها طوری بازی می‌کنند که جواب سرمربی کره را در زمین بدهند. نمی‌دانم او چطور به خودش اجازه داده در مورد ایران اینطور صحبت کند. دوست دارم شرایط طوری پیش برود که ایران کره را شکست دهد و کره‌ای‌ها به جام جهانی نروند.

هافبک تیم ملی در پاسخ به این سوال که چقدر شانس برای صعود ملی‌پوشان به جام‌جهانی وجود دارد گفت: با 2 پیروزی که مقابل قطر و لبنان به دست آوردیم شرایط فرق کرده است. قبل از این 2 بازی من هم امیدی به صعود نداشتم اما حالا با یک تساوی مقابل کره هم به جام‌جهانی صعود می‌کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)