هافبک جدید تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: نمایش خوب پدیده در نیم فصل سبب شد به مشهد بیایم.
 

رضا حقیقی در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه ورزشی پدیده خراسان اظهار داشت: پس از جدایی از پرسپولیس پیشنهادهای خوبی از تیم‌های لیگ برتری داشتم اما فوتبال با کیفیتی که پدیده در نیم فصل بازی کرد، عاملی شد تا این تیم را برای بازی انتخاب کنم. وی افزود: از طرفی دوست داشتم در مشهد فوتبالم را ادامه بدهم. من خودم را مدیون فوتبال مشهد می‌دانم.

بازیکن تیم فوتبال پدیده خراسان با اشاره به این‌که بازی‌های پدیده را در نیم فصل اول دنبال می‌کرده، خاطرنشان کرد: شاید پیشنهادات دیگرم از نظر مالی و موقعیت مکانی تیم‌ها در جدول بهتر بود اما من خودم یک شاندیزی هستم و دوست داشت به مشهد بیایم. من بازی‌های پدیده را که دنبال می‌کردم دیدم مرزبان، تیم خوب و یکدستی را مهیا کرده است و بر خلاف تصور بعضی‌ها که فکر می‌کردند این تیم در لیگ برتر آسانسور باشد، خریدهای خوب و با درایت باشگاه به آن‌ها کمک کرد تا نتایج خوبی هم بگیرند.

وی اذعان داشت: دوست دارم از نظر فوتبالی هم من به پدیده کمک کنم و هم بتوانم با کمک پدیده دوباره به شرایط خوبم برگردم و پیراهن تیم ملی را به دست بیاورم.

حقیقی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کردی دوباره به فوتبال مشهد برگردی، اظهار داشت: متاسفانه در سال‌های اخیر اتفاقاتی افتاد که تیم‌های مشهدی سیر نزولی داشتند اما تیم پدیده طی مدت کوتاهی که از تولدش می‌گذرد خیلی حرفه‌ای و با درایت وارد فوتبال شده استو به خوبی کار خود را پیش می‌برد و دیدید که با اقتدار هم به لیگ برتر صعود کرد و تا الان هم نتایج خوبی گرفته است.

وی تصریح کرد: همه فوتبالیست‌ها دوست دارند مشهد در لیگ برتر تیم داشته باشد تا لااقل سالی یک‌بار به بهانه بازی به زیارت امام رضا (ع) بیایند.

هافبک دفاعی تیم فوتبال پدیده خراسان در خصوص شرایط پدیده در نیم فصل دوم گفت: شرایط نیم فصل اول و دوم زمین تا آسمان فرق می‌کند. در نیم فصل دوم بازی‌ها سخت‌تر می‌شود. تیم‌ها انتحاری بازی می‌کنند و این‌جاست که مسئله تجربه بسیار مهم است. البته من پدیده را تیم بی‌تجربه‌ای ندیدم و معتقدم با پتانسیلی که این تیم دارد در پایان باید بین 5 تیم بالای جدول باشد.

رضا حقیقی در پایان خاطرنشان کرد: هواداران مشهدی همیشه به من لطف داشتند و از این‌که به زادگاه خودم برگشتم بسیار خوشحالم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)