مرجع خبری پرسپولیس : رفتار بيرون از زمين عليرضا حقيقي طي اين فصل واقعا متفاوت تر از هميشه بوده است. او امسال به يك بلوغ حرفه اي مطلوبي رسيده و با تكيه بر همين اصل اجازه نداد هركس كه از راه رسيد موضوع نيمكت نشيني اش را به عنوان دستاويزي براي رسيدن به مقاصد غير ورزشي خود قرار دهد.

 حضور مستمر و بدون حاشيه اش در تمرينات و سكوت مطلق در برابر حاشيه سازان بهترين اقدام ممكن از سوي اين دروازه بان جوان بود.حال پرسپوليس مي تواند به داشتن دو دروازه بان آماده و قبراقي چون عليرضا حقيقي و ميثاق معمارزاده افتخار كند.

*با وجود مدت ها دوري از شرايط مسابقه، وقتي درون دروازه قرار گرفتي، بسيار با روحيه عمل كردي.

به هر حال از ابتداي فصل هم گفته بودم كه از آمادگي كاملي برخوردارم.خدا را شكر در نيمه دوم برابر سايپا توانستم اين موضوع را ثابت كنم اما يك چيز را پيش از هر موضوعي فراموش نمي كنم و آن عملكرد مطلوبم كه اول از همه خواست خدا بود، دوم از همه خواست خدا بود و سوم از همه هم خواست خدا بود. بعد هم سعي و تلاشم را كردم و روسفيد از اين بازي بيرون آمدم.

*شرايط پرسپوليس برابر سايپا را چطور ديدي؟

هر دو تيم فوتبال خوبي ارائه كردند. پرسپوليس و سايپا هر دو به دنبال سه امتياز بودند اما تيم ما بهتر بازي كرد و توانستيم سه امتياز را از آن خودمان كنيم.

*اين بازي را كه پيروز شديد، حالا فردا با تيمي مواجه خواهيد شد كه مانند پرسپوليس تماشاگران پرشوري دارد· اين بازي را چطور مي بيني؟

تراكتورسازي را هم مانند ساير تيم ها دست كم نخواهيم گرفت و در آن بازي را هم به طور يقين براي كسب سه امتياز پا به زمين مسابقه خواهيم گذاشت. به اميد خدا در آن بازي هم خوب ظاهر مي شويم و مانند بازي با سايپا با پيروزي بازي را به اتمام مي رسانيم.

*آيا پرسپوليس توانايي اين را دارد كه روند پيروزي هاي خود را ادامه دهد و شرايطي مانند پس از بازي برابر مقاومت سپاسي تكرار نشود؟

صددرصد تيم ما اين توانايي را دارد. خوشبختانه تيم الان به يك همدلي خوبي رسيده و به اميد خدا از اين به بعد مي توانيم تمام سه امتيازهاي موجود را درو كنيم. اين موضوع را هم بايد در نظر بگيريد كه سطح كيفي تيم ها بالا رفته و ديگر تيمي پيدا نمي شود كه مقابل پرسپوليس از پيش بازنده باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)