پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ذوب آهن تیم بسیار قوی‌ای بود اما آنها قوی‌تر از چیزی بودند که فکر می‌کردیم.

رضا حقیقی پس از پیروزی 2 بر یک پرسپولیس مقابل ذوب آهن در مورد مصدومیتش گفت: این مسئله به بازی دوستانه قبل از دیدار مقابل ذوب آهن بازمی‌گردد. برای من در آن دیدار مصدومیتی به وجود آمد که دکتر گفت بدون خوردن مسکن تمرین کنم تا ببینم آیا پایم دچار درد می‌شود یا نه. پس از آن درد نداشتم و در این شرایط دکتر اعلام کرد می‌توانم بازی کنم.

وی در پاسخ به این سوال که پس جریان دوری یک ماهه او چه بود، عنوان کرد: دکتر در ابتدا اعلام کرد باید یک ماه پایم در گچ باشد اما او اعلام کرد اول این مسئله را تست کنم که پس از آزمایشی که انجام شد مشکلی نبود و بازی کردم.

حقیقی در مورد بازی اظهار داشت: مسابقه از آن چیزی که فکر می‌کردیم سخت‌تر بود. ذوب آهن تیم بسیار جانداری بود و آنها انگیزه زیادی داشتند.

وی در مورد مشکلی که بین او و محسن بیاتی‌نیا به وجود آمد، تاکید کرد: در آن صحنه محسن بیاتی‌نیا یک جمله‌ای را به من گفت که نمی‌توانم آن را بیان کنم. البته این جمله خیلی بد نبود ولی داور می‌توانست او را اخراج کند، البته او عذرخواهی کرد و در نهایت داور به دلیل مشکلی که به وجود آمد به هر کدام از ما یک کارت زرد نشان داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)