مرجع خبری پرسپولیس : پرسپولیس در شرایط جوی بدی مقابل فولاد خوزستان در اهواز به میدان رفت.

 

“علیرضا حقیقی” دروازه‌بان جوان سرخپوشان معتقد است که اگر بازی به یک روز بعد هم موکول می‌شد فرقی نمی‌کرد. او در مورد قهرمانی تیمش در جام حذفی حرفهای جالبی زد که در ذیل می‌خوانید:


*در نیمه نهایی جام حذفی بازی حساسی را مقابل فولاد خوزستان بردید، در مورد آن دیدار صحبت می‌کنی؟

– بازی خیلی خوبی بود. حریف اصلی ما هوا بود که واقعا گرم بود. تصاویر تلویزیون هم نشان داد که گرد و غبار آنقدر زیاد بود که من حتی از شعاع 5 متری هم توپ را نمی‌دیدم. خدا به ما لطف کرد و عزت داد تا بعد از 7، 8 سال توانستیم فولاد را در اهواز بردیم.


*ضرورتی داشت در آن شرایط بازی برگزار شود؟

– اگر یک روز هم صبر می‌کردند، فرقی نمی‌کرد. کار خوبی کردند که بازی را برگزار کردند و اگر بازی برگزار نمی‌شد از لحاظ روحی هم برای ما خوب نبود چون همه تیمها در استراحت بسر می‌برند و فقط ما و ملوان بازی داریم. خدا را شکر در آن هوا نتیجه لازم را گرفتیم و به فینال رسیدیم.


*شرایط آب و هوایی آن روز اهواز برای سلامتی بازیکنان خطرناک نبود؟

– صددرصد اگر حرفه‌ای صحبت کنیم، نباید بازی برگزار می‌شد اما داور و ناظر بازی در زمین حاضر بودند و همه مسائل را زیر نظر داشتند و بازی برگزار شد.


*بازی رفت فینال در ورزشگاه آزادی است. در مورد این بازی چه صحبتی داری؟

– ملوان تیم خیلی خوب است. وقتی تیمی به فینال می‌رسد حتما تیم خوب و قدرتمندی است. آنها با انگیزه و دنبال جام هستند. ما هم پرسپولیس هستیم و محکوم به برد. باید در هر 2 بازی رفت و برگشت آنها را ببریم و قهرمان شویم. ما همیشه پرسپولیسی هستیم. ملوان در بازی رفت و برگشت ما را برده و انگیزه بالایی داریم تا آنها را در بازی برگشت فینال جام حذفی ببریم و قهرمان شویم.


*هواداران در این دیدار چقدر می‌توانند تأثیرگذار باشند؟

– صددرصد می‌توانند تأثیرگذار باشند. ما بدون هواداران هیچی نیستیم. در بازی با سپاهان سنگ تمام گذاشتند و واقعا ممنون آنها هستیم. شخصا از آنها می‌خواهم مقابل ملوان هم همین کار را بکنند و 100 هزار نفر به آزادی بیایند. بازی فینال است و امیدواریم با حمایت هواداران کار را در تهران یکسره کنیم.


*ملوان چقدر شانس قهرمانی دارد؟

– در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست. ملوان همین که تا فینال آمده، یعنی خیلی خوب کار کرده و برای ما تیم قابل احترامی است. قطعا آنها با تمام انگیزه‌شان می‌آیند که جام را بگیرند اما ما هم خیلی انگیزه داریم که قهرمان شویم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)