مرجع خبری پرسپولیس : حقیقی: سعی می کنم برای پرسپولیس بهترین باشم/نمی دانم به خبرنگاران حاشیه ساز چه بگویم

دروازه بان تیم پرسپولیس  گفت: سعی می کنم برای پرسپولیس همیشه بهترین باشم

علیرضا حقیقی روز چهارشنبه خاطرنشان کرد: از دوران کودکی علاقه شدیدی به پرسپولیس داشتم و آرزویم بود، روزی در این تیم بازی کنم.
وی ادامه داد: از رده نونهالان در پرسپولیس حضور داشتم و پس از آن بلافاصله به عضویت تیم بزرگسالان در آمدم و اکنون نیز درخدمت این تیم هستم.

وی افزود: در تمام مدت در پرسپولیس بازی کردم سعی کردم تا بهترین بازی ها را ارائه دهم و برترین بازیکن میدان باشم تا برای تیم افتخار کسب کنم.
دروازه بان تیم پرسپولیس در این رابطه عنوان کرد: در فصلی که گذشت پرسپولیس خوب کار نکرد و فشار زیادی از بیرون باشگاه و از سوی برخی حاشیه سازان متحمل شدم.


حقیقی با اشاره به این مطلب عنوان کرد: امید زیادی به بازی های آسیایی داشتیم ، اما در نهایت نتوانستیم در آن جام هم افتخاری کسب کنیم و بدترین خاطرات را از آن بازی ها دارم.
وی اضافه کرد: متاسفانه در بازی با الغرافه شکست سنگینی را متحمل شدیم و من پنج گل بد را دریافت کردم ، هر چند که در آن موقع هم تنها من مقصر نبودم.
وی اذعان داشت:

اگر من در آن زمان پنج گل دریافت کردم، دقیقا دو هفته پس از بازی با الغرافه کاسیاس در بازی با بارسلونا در برنابئو شش گل دریافت کرد و هیچ انتقادی از وی نشد .

دروازه بان پرسپولیس افزود: بعد از بازی با الغرافه همه منتقدین با بی انصافی کامل مرا مورد هجوم و نقدهای نادرست قرار دادند درحالی که همه بازیکنان در شکست های پرسپولیس سهیم بودند.

حقیقی با تاکید بر این مطلب اظهار داشت: با تمام حاشیه هایی که وجود داشت و بدون توجه به آن به کار خود در تیم ادامه دادم و در نهایت نیز پرسپولیس نتوانست بهتر از مقام پنجمی را در لیگ کسب کند.
وی با اشاره به مهار پنالتی علی دایی و ذکر آن به عنوان یک خاطره خوش  گفت: بهترین خاطره من مهار ضربه پنالتی دایی بود و این جز افتخاراتم محسوب می شود.

وی ادامه داد: در آن زمان دینزلی به من اطمینان کرد در حالی که هیچ فردی تصورش را هم نمی کرد درون دروازه ایستادم و برای پرسپولیس خوب کار کردم.
وی عنوان کرد: در زمان قطبی نتوانستم زیاد در درون دروازه قرار بگیرم چرا که در دقیقه 90 فهمیدم رودباریان جذب پرسپولیس شده است و از این نظر روحیه ام خراب شد.
دروازه بان پرسپولیس در این رابطه افزود: در فصل قبلی هم برخی شیطنت ها باعث شد تا با روحیه بالا در مسابقه ها ظاهر نشوم اما تمام تلاشم را برای پرسپولیس انجام دادم.

حقیقی درخصوص عابدزاده اذعان داشت: عابدزاده یک استاد به تمام معنی برای من محسوب می شود و وی در هر روز 20 نوع تمرین مختلف اجرا می کرد و برای هر روز برنامه متفاوتی داشت.
وی درخصوص پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس را خانه خود می دانم و دوست دارم مذاکرات طوری پیش برود که در این تیم بمانم و در غیر این صورت مجبورم روی پیشنهادهای دیگر که از باشگاه های مختلف دارم فکر کنم.
وی افزود: برخی خبرنگاران در طول فصل حاشیه های تخریب کننده ای برایم ایجاد کردند و به طوری که دیگر نمی دانستم چگونه با آنان برخورد کنم اما به هر حال من همیشه نسبت به حاشیه ها سکوت کردم.

دروازه بان پرسپولیس با ابراز تمایل برای ملی پوش شدن گفت: تمام تلاشم را می کنم تا نظر مساعد قطبی را نسبت به خودم برای انتخاب شدن در تیم ملی جلب کنم و روزی پیراهن تیم ملی را بپوشم.
وی با بیان این مطلب عنوان کرد: در تیم ملی رحمتی و به چشم یک رقیب نمی بینم بلکه وی را استاد خود می دانم و دوست دارم از وی یاد بگیرم.


وی اظهار داشت: همیشه سعی کردم که به عنوان کوچکترین عضو از اهالی فوتبال الگوی خوبی برای سایر جوانان باشم و دوست دارم همیشه و همه جا جز بهترین ها باشم چرا که اعتقاد دارم ورزشکاران الگوی جامعه هستند.
حقیقی در پایان در مورد صحبت های حاشیه ای عزیزیان عنوان کرد: عزیزیان از مربیان و اساتید من بوده و هر صحبتی که مطرح کرده است، برای من قابل احترام است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)