پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: انگیزه زیادی برای دیدار فینال جام حذفی داریم تا عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را به دست آوریم.

رضا حقیقی در مورد آخرین وضعیت مصدومیتش گفت: چند روزی درد داشتم اما در تمرین صبح پنجشنبه به همراه دیگر  بازیکنان دویدم. با این وجود هنوز نمی‌توانم در تمرینات تاکتیکی شرکت کنم و نیاز به تمرینات اختصاصی دارم.

وی درباره وقفه‌ای که در دیدارهای تیم پرسپولیس به وجود آمده است، گفت: قطعا این وقفه برای تیم ما اصلا خوب نیست و می‌تواند به ضررمان باشد اما چاره‌ای نیست و باید این شرایط را تحمل کنیم. البته کادر فنی در این فاصله 2 بازی تدارکاتی را در نظر گرفته که می‌تواند برای ما مفید باشد، هرچند بازی تدارکاتی هیچ وقت مانند بازی رسمی نمی‌شود. به هرحال این تعطیلات به ما لطمه می‌زند اما امیدوارم کمترین ضرر را متوجه تیم کند.

هافبک تیم پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که «مصدومیت بازیکنان کلیدی این تیم چقدر می‌تواند برای بازی با سپاهان دردسرساز باشد؟»، اظهار داشت: فکر می‌کنم حسینی، ماهینی و من مشکلی برای بازی با سپاهان نداشته باشیم و فقط مصدومیت پولادی کمی نگران کننده است. هرچه هست بازیکنان مصدوم تیم باید سریع‌تر به شرایط بازی برسند تا به تیم کمک کنند. البته ما در تمام بازی‌های جام حذفی کمبود داشتیم و با این شرایط به فینال رسیدیم.

حقیقی در مورد شرایط سپاهان و بازی فینال تاکید کرد: قصد کری خوانی ندارم اما در بازی برگشت لیگ که سپاهان با تمام بازیکنانش مقابل ما قرار گرفت با قدرت پیروز شدیم و باید با اختلاف 4،5 گل برنده می‌شدیم که نشد. حالا برای فینال انگیزه زیادی داریم تا قهرمان بشویم.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که «آیا بازیکنان پرسپولیس 2 بازی پایانی لیگ را جدی می‌گیرند یا خیر؟»، تصریح کرد: اگر یک درصد بخواهیم بازی با ملوان را فدای بازی با سپاهان کنیم، کار خارج از عقلی انجام نداده‌ایم. مشخص است که برای ما جام حذفی نسبت به لیگ مهمتر است، چون در رویایی‌ترین حالت در لیگ پنجم می‌شویم و پنجم و ششم هم با هم فرقی ندارد. بدون شک فینال جام حذفی برای ما بسیار مهم است ولی به خاطر بازی با سپاهان ملوان را می‌بریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)