مرجع خبری پرسپولیس : تيم ملي از اردوي اروپايي خود برگشت تا عليرضا حقيقي هم خبر درگيري خود با شيث رضايي را تكذيب كند. حقيقي مدعي است نه درب را شكسته، نه به كسي مشت زده و نه از كسي چك خورده است.

 

 جدا از اين او استدلال و دلايلي هم دارد كه به لحاظ منطقي ثابت مي‌كند خبر بزن‌بزن با شيث در آلمان واقعيت ندارد.

 

اردوي اتريش چطور بود؟

اردوي خيلي خوبي بود. هيچ مشکلي نداشت. همه از جمله خودم سر حال و آماده هستيم.

 

اما صحبت‌هايي از حضور گاو و گوسفند و کارخانه چوب‌بري در کنار اردوي تيم ملي مطرح مي‌شد.

 

نه، به اين شکل نبود. به هرحال چون محل کمپ تيم ملي در کنار کوهستان قرار داشت گاو و گوسفندهايي در تپه‌هاي اطراف حضور داشتند. اما اينگونه نبود که در کنار ما باشند. ما هيچ مشکلي از اين بابت احساس نکرديم. همانطور که اول هم گفتم در مجموع اردوي خوب و قابل قبولي را پشت سر گذاشتيم.

 

 

باتوجه به رقبايي که در تيم ملي وجود دارد چقدر به فيکس شدن اميدواري؟

من در اردوي تيم ملي از بزرگان خودم ميرزاپور، رحمتي و گردان که همگي از دروازه‌بان هاي خوب کشورمان هستند چيزهاي زيادي ياد گرفتم و با انگيزه زياد تمرين کردم تا روزي شماره يک تيم ملي شوم. البته همانطور که گفتم هنوز بايد از اين بزرگان درس ياد بگيرم.

 

 

به اسم‌هايي که گفتي وحيد طالب‌لو را هم بايد اضافه کرد، بعيد به نظر مي‌رسد به اين زودي‌ها شماره يک تيم ملي را برتن خود ببيني.

در اردوي تيم ملي دروازه‌بان‌هاي بزرگي حضور دارند. مهدي رحمتي و ميرزاپور بازي ملي زيادي در کارنامه دارند اما من از رقابت با بزرگان ترسي ندارم و تمام تلاشم را مي‌کنم تا هرچه سريعتر با اثبات شايستگي‌هايم به پيراهن شماره يک تيم ملي برسم.

 

 

خبر مي‌رسيد در اردوي تيم ملي با استقلالي‌ها حسابي کري داشتيد؟

نه يک کري دوستانه بود. موضوع خاصي بين ما مطرح نشد. با ميلاد و حنيف از زمان تيم ملي اميد دوست هستيم. آشوبي هم در پرسپوليس با من هم بازي بود. به ايمان مبعلي هم ارادت داشتم. با هم يک سري شوخي‌ها مي‌کرديم که نبايد به حساب کري خواني گذاشت. تنها مي‌خواستيم يک شوخي کرده باشيم و خوشحال باشيم.

 

 

حالا استقلالي‌هاي تيم ملي به تو گل هم زدند به‌ويژه ميلاد ميداوودي که خبر مي‌رسيد مي‌خواست از راه دور دروازه تو را باز کند؟

ميلاد از رفقاي خوب من است. الان هم حضور ذهن ندارم شايد در تمرينات به من گل هم زده باشد اما تمرين مثل مسابقه نيست و گل‌خوردن در آن اهميتي ندارد. اگر هم چيزي بود مي‌خواستم جو اردو شاداب باشد.

 

 

در مورد درگيري که با شيث رضايي در اردوي آلمان داشتي هم توضيح مي‌دهي؟

هيچ اتفاق خاصي نبود، خودم هم اصلا خبر نداشتم که در روزنامه‌ها اين قدر حاشيه پردازي شده است. دوستي که در فرودگاه دنبال من آمده بود ماجرا را به من گفت. در اردوي تيم ملي خبر نداشتم که روزنامه‌ها چه مطالبي در اين رابطه مي‌نويسند. براي روزنامه‌ها متاسفم که تا اين اندازه دنبال حاشيه هستند و از کاه کوه مي‌سازند. در جواب تمام اين حاشيه‌ها مي‌گويم شيث بزرگ من است وهرگز جواب او را نمي‌دهم.

 

در اردوي تيم ملي از مطالبي که در روزنامه‌ها نوشته مي‌شد بي‌اطلاع بودي؟

اصلا خبر ندارم. تنها خبري که از پرسپوليس دارم اين است که در يک بازي تدارکاتي يک، هيچ به پيکان باختند. ديگر نمي‌دانم در اين مدت در تيم چه خبر بود و چه گذشته است.

 

 

در مورد درگيري تو و شيث داستان‌هاي عجيب و غريبي مطرح شد.

تمام اين حرف‌ها را تکذيب مي‌کنم. همانطور که خودتان هم گفتيد تمام اين حرف‌ها يک داستان بود. مگر خبرنگاري در اردوي پرسپوليس با چشم خود ديده بود که چه اتفاقي افتاد که روزنامه‌ها اينچنين نوشتند؟ اگر قرار باشد که خود بازيکنان هم خبر بدهند پس من هم الان مي‌گويم در اردوي تيم ملي با همه دعوا کردم وهمه را زدم اما اين موضوع واقعيت ندارد.

 

 

حتي گفته مي‌شد در درگيري با شيث در اتاق او را شكستي.

اين ديگر از آن حرف‌هاست. اگر به کشور آلمان رفته باشيد مي‌دانيد در آنجا اگر کوچکترين درگيري رخ دهد فوري به پليس زنگ مي‌زنند. حالا اگر من در هتل را شکسته باشم که بايد پليس آلمان من و شيث را بازداشت کرده باشد و 24 ساعت هم در زندان مانده و به دادگاه رفته باشيم.

 

 

پس ماجراي زد و خورد فيزيکي با شيث را تکذيب مي‌کني؟

بله. تکذيب مي‌کنم گفتم که اگر ما زد و خورد کرده باشيم و دري را شکسته باشيم الان بازداشت و در زندان بوديم. مطمئن باشيد اگر چنين اتفاقي افتاده بود به اين راحتي فيصله پيدا نمي‌کرد.

 

 

اينکه گفته مي‌شود علي دايي به تو سيلي زده چطور؟

من نمي‌دانم علي آقا و ساير مسوولان پرسپوليس در خصوص اين اتفاق چه حرف‌هايي زدند اما اگر از من مي‌پرسيد تمام اين مطالب دروغ و کذب محض است. نه کسي را کتک زدم نه از کسي کتک خوردم.

 

 

چرا اين موضوع تا اين اندازه بزرگ شد و انعکاس پيدا کرد؟

استنباطم اين است که برخي‌ها مي‌خواهند از الان براي پرسپوليس حاشيه درست کنند تا تيم خراب شود اما آنقدر کادر مديريت با مربيان و بازيکنان خوب و هماهنگ است که اين حاشيه‌سازي‌ها کوچکترين ضربه‌اي به تيم وارد نمي‌کند. مدت‌هاست که مي‌خواهند از طريق من و شيث تيم را به حاشيه ببرند. آنها تا به امروز در اين برنامه ناکام بودند و بعد از اين هم اينگونه خواهد بود. از قول من تيتر بزنيد شيث بزرگ و کاپيتان من است و تحت هر شرايطي احترام او بر من واجب است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)