خبرگزاری پرسپولیس : هافبک تیم پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس شرایطی پیدا کرده اند که حتی به تساوی فکر هم نکرده و مساوی را مانند باخت می دانند.

رضا حقیقی در خصوص آخرین وضعیت و نتایج اخیر تیم فوتبال پرسپولیس و همچنین بازی این تیم مقابل تیم صبای قم در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر ضمن بیان مطلب فوق گفت: من زمانی که بازیکن تیم فجر بود مقابل صبا بازی کرده و از این تیم شناخت خوبی دارم. صبا تیمی است که ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه را در اختیار دارد.

وی درهمین خصوص افزود: با توجه به نتایج اخیر و بازی هایی که تیم پرسپولیس از زمان حضور گل محمدی به عنوان سرمربی تیم انجام داده، هواداران فقط از ما انتظار برد را دارند بنابراین مقابل صبا محکوم به برد هستیم.

حقیقی در پاسخ به این پرسش که آیا تقاضای هواداران از بازیکنان تیم پرسپولیس برای بردن حریفان این تیم با بیش از 6 گل به شما استرس وارد نمی کند، تاکید کرد: در حال حاضر بازیکنان تیم هیچگونه استرسی نداشته و با اعتماد به نفس بالایی که بدست آورده اند از شرایط روحی ، بدنی و فنی مطلوبی برخوردارند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر شرایط تیم طوری شده که هیچکدام از بازیکنان پرسپولیس از باخت حرف نزده و حتی به نتیجه تساوی نیز فکر نمی کنند به طوریکه پس از تساوی ما مقابل صنعت نفت آبادان در لیگ همه بازیکنان تیم از تساوی ما با این تیم خیلی ناراحت شده بودند. من اعتقاد دارم تیمی که برای قهرمانی می جنگد حتی نباید به تساوی فکر کند.

هافبک تدافعی تیم پرسپولیس در خصوص عملکرد خود در این تیم تاکید کرد: خوشبختانه شرایط من در پرسپولیس در هر بازی بهتر از بازی قبل می شود و در مجموع از عملکرد خودم راضی هستم.

دیدارتیم های فوتبال صبا و پرسپولیس از هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر ساعت 15:15 روز یکشنبه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)