شهاب گردان، دروازه‌بان تیم سپاهان اصفهان، در آستانه دیدار حساس تیمش برابر استقلال تهران در گفت‌وگوی کوتاهی به خبرورزشی گفت: این دیدار یک بازی حساس و 6 امتیازی است که می‌تواند در راه کسب قهرمانی به تیم برنده کمک کند.

تیم ما در تعطیلات اخیر تمرینات بسیار خوب و شادابی را پشت‌سر گذاشت و تقریباً با آمادگی کامل آماده این دیدار هستیم و امیدوارم با پیروزی در این بازی بزرگ به صدر جدول صعود کنیم.
او درخصوص اينكه در اين بازي دروازه‌بان اصلي سپاهان است يا رحمان احمدي درون دروازه قرار مي‌گيرد، افزود: اين مسئله به صلاحديد كادر فني و حسين‌آقاي فركي بستگي دارد. البته هم من و هم رحمان تمرينات بسيار خوبي را پشت‌سر گذاشتيم و آماده حراست از دروازه سپاهان هستيم ولي در نهايت مربيان تيم تصميم مي‌گيرند چه كسي درون دروازه باشد. با همه اين حرف‌ها هم آرزوي من و هم آرزوي رحمان، پيروزي و در نهايت قهرماني سپاهان است.

گردان اشاره‌اي هم به عملكرد عليرضا حقيقي درون دروازه تيم ملي در رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسيا داشت و عنوان كرد: دلم براي عليرضا سوخت. او لياقت اين را داشت كه در اين رقابت‌ها عنوان بهترين دروازه‌بان جام را از آن خود كند و اتفاقاً تا قبل از بازي با عراق هم عملكرد قابل قبولي داشت. در اين بازي هم معتقدم بيشترين دليل اينكه سه گل دريافت كرد، خلأ مهرداد پولادي بود زيرا اخراج او باعث شد فشار زيادي به تيم ملي و به خصوص جناح چپ وارد شود.

ملي‌پوش اسبق سپاهان درخصوص عملكرد حقيقي در ضربات پنالتي هم گفت:‌ در مجموع در ضربات پنالتي شانس، حرف اول را مي‌زند اما معتقدم ضربه شديدي كه مهاجم عراق در دقايق پاياني به دست حقيقي وارد كرد و سبب مصدوميت او شد، تأثير به‌سزايي در عملكرد او داشت وگرنه عليرضا قادر بود حداقل يكي، دو پنالتي عراقي‌ها را مهار كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)