خبرگزاری پرسپولیس : دروازه‌بان تیم فوتبال روبین‌کازان روسیه گفت: من باید به سمت کریمی می‌رفتم نه اینکه او به سمتم بیاید.

علیرضا حقیقی درباره مذاکرتش با باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: همه می دانند قرارداد من با تیم روبین‌کازان 4 ساله است و به سادگی به بازیکنانی که جذب کرده رضایتنامه نمی دهد .من هم فقط 8 ماه است که در روبین حضور دارم و هنوز قراردادم با این تیم مانده است.

وی در پاسخ سوالی که آیا با پرسپولیسی ها مذاکره داشتی و حتی حاضری بدون دریافت یک ریال رضایت روبینی ها را برای حضور در نیم فصل و پیوستن به پرسپولیس بگیری تأکید کرد: من صحبتی با آقای رویانیان نداشتم اما او یک پیشنهاد به مدیر برنامه های من داده بود اما ماجرای دیگری در بین نبوده که برخی ها بخواهند در پرسپولیس مخالفت کنند.

وی ادامه داد: در این شرایط که من در تعطیلات هستم باید از زدن اینگونه اخبار کذب جلوگیری شود، مسئولان روبین‌کازان بازیکنان خود را حتی در تعطیلات زیر نظر دارند و دوست ندارند بازیکنانشان که با آنها قرارداد دارد به مسئله دیگری فکر کنند،ما یک ماه دیگر باید در یوفا کاپ به مصاف اتلتیکومادرید برویم پس من باید به آن بازی فکر کنم نه مسئله دیگری.

وی افزود: متأسفانه مثل اینکه برخی ها از قانون خبر ندارند که گفته اند من حاضرم روبینی ها را راضی کنم تا نیم فصل بدون هیچ پولی به پرسپولیس بیایم، واقعاً خنده دار است، باشگاه روبین‌کازان یک باشگاه حرفه ای است و این طور نیست که آنجا بروی بنشینی و بگویی توروخدا رضایتنامه‌ام را بدهید تا به تیم دیگری بروم. البته می دانم که این موضوع از کجا نشأت گرفته است.

حقیقی ادامه داد: وقتی سر بازی پرسپولیس و ملوان و تمرین روز گذشته این تیم رفتم شایعاتی را درست کردند، پس حالا که برخی آقایان می خواهند با این کارها من را وارد حاشیه کنند دیگر به ورزشگاه و سر تمرین نمی روم اما همه این را بدانند خانه اول و آخرم پرسپولیس است و هیچکس نمی تواند من را از این تیم جدا کند و روزی برمی‌گردم.

دروازبان روبین‌کازان یادآور شد: من بعد از مدت ها به ایران آمدم و راستش را بخواهید دلم برای پرسپولیس و دوستانم تنگ شده بود و به همین دلیل به ورزشگاه و تمرین رفتم حتی خیلی خوشحال شدم که باقری و خیلی دیگر از دوستانم را دیدم، اما حالا که می گویند من را برخی ها نخواسته اند این بسیار عجیب است و تأسف دارد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا به  باشگاه پرسپولیس رفته بود خاطرنشان کرد: برای صحبت با مسئولان باشگاه و برای دریافت برخی مطالباتم که از قبل مانده بود به باشگاه رفتم و با شیرینی هم دیداری داشتم. البته باید از نگاه ویژه رویانیان تشکر کنم که همیشه به من لطف داشته است اما خود او هم می داند من با روبین‌کازان 4 سال قرارداد دارم.

وی در پایان در خصوص برخورد سرد روز گذشته با کریمی نیز گفت: کریمی بزرگ فوتبال ماست و من باید به طرف او می رفتم نه اینکه کریمی به طرف من بیاید. من چون دور و اطرافم شلوغ بود کریمی را ندیدم اما همیشه برای ایشان آرزوی موفقیت می کنم و از همینجا از تمام بازیکنان پرسپولیس که به گرمی با من برخورد کردند تشکر می‌کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)