خبرگزاری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اردوی کردان گفت: در کل اردوی بدی نبوده و با توجه به زمین چمن خوب و آرامشی که در اردو حاکم است، نتیجه‌اش را در جام حذفی و لیگ می‌بینیم.

رضا حقیقی در خصوص اردوی کردان کرج اظهار داشت: تمرینات پرفشار و برنامه‌های این اردو نشان داد که هنوز یحیی گل‌محمدی به لیگ برتر فکر می‌کند و نتیجه در این مسابقات برایش خیلی مهم است.

وی افزود: با تمرینات فشرده صبح و بعد از ظهر تمرینات خوبی را دنبال کردیم. از لحاظ بدنی بعد از این اردو صد در صد آماده هستیم و در بازی تدارکاتی فردا قطعا معیار ما از لحاظ تکنیکی و تاکتیکی در یک بازی دوستانه مشخص می‌شود.

حقیقی در خصوص انتقاد‌هایی که درباره شرایط نامطلوب کردان کرج می‌شود، گفت: من با این موضوع مخالفم تنها مشکل کوچک ما این است که با توجه به اینکه فضای اتاق‌ها بزرگ است یک کم اتاق‌ها سرد است اما بر اثر مرور زمان این مشکل حل شد خدا را شکر در کل اردوی بدی نبوده و با توجه به زمین چمن خوب و آرامشی که در اردو است به نظرم نتیجه‌اش را در جام حذفی و لیگ می‌بینیم.

هافبک پرسپولیس در پاسخ به سوال دیگر که آیا انتخاب نشدن در تیم ملی را فراموش کردید یا خیر گفت: اگر بگویم فراموش کردم دروغ گفته ام.

وی افزود: همیشه با خودم فکر می‌کنم که باید الان در اردوی تیم ملی کار می‌کردم اما نشد ولی در کردان با خودم کنار آمدم که دیگر درباره این موضوع فکر نکنم تا یک طوری این ماجرا از یادم برود. قسمت این است که در این اردو با سلیقه سرمربی نباشم اما مطمئن باشید با تمام وجودم سعی می‌کنم تا بازی‌هایی برای پرسپولیس انجام بدهم که همه از آن مخصوصا هواداران لذت ببرند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)