پرسپولیس نیوز : رضا حقیقی می گوید خطر از دست دادن فینال جام حذفی به خاطر محرومیت او را تهدید نمی کند و پرسپولیس با تمام توان برای قهرمان مبارزه خواهد کرد.

قبول داری مقابل ذوب آهن خیلی خوب نبودید؟

شرایط بازی در جام حذفی متفاوت است، اما جدا از این، شرایط جوی و وزش باد شدید روی کیفیت مسابقه تاثیر بدی گذاشته بود. به همین دلیل نتوانستیم آنطور که انتظار می رفت کار کنیم اما خدا را شکر منطقی و باهوش بازی کردیم و موفق شدیم این بازی حساس را ببریم.

 

با توجه به فرصت های گلزنی دو تیم، واقعا مستحق برد بودید؟

به نظر من مستحق بردن بودیم، به علاوه بر نظر من جام حذفی به گونه ای است که باید از کوچکترین فرصت بهترین استفاده را ببریم، ما در بازی با آلومینیوم چندین فرصت گلزنی را از دست دادیم و بازی مساوی شد ، اما در بازی با ذوب آهن از موقعیت ها بهترین استفاده را بردیم و موفق شدیم به پیروزی برسیم. البته قبل و بعد از گل محمد نوری هم موقعیت گلزنی داشتیم اما هر چه بود از تجربه مان استفاده کردیم و موفق شدیم به نیمه نهایی جام حذفی برسیم.

 

بعضی ها نقش نیلسون را در موفقیت پرسپولیس پررنگ تر می دانند، تو چقدر او را موثر می دانی؟

نیلسون گلر خیلی خوب و باهوشی است. همه بازیکنان پرسپولیس برای موفقیت مقابل ذوب آهن تلاش کردند اما من نقش نیلسون را با توجه به عملکردی که داشت، در این پیروزی پررنگ تر می بینم.

 

مقابل ذوب آهن یک اخطار گرفتی، نگران از دست دادن فینال نیستی؟

من در لیگ دو اخطاره و در جام حذفی یک اخطاره هستم، اما حواسم جمع، جمع است که مقابل داماش اخطار نگیرم.

 

در مورد بازی با داماش چه صحبتی داری و در صورت رسیدن به فینال ترجیح می دهی با استقلال بازی کنید یا سپاهان؟

بازی کردن در آزادی برای ما راحت تر خواهد بود تا زمین موکت گونه و منحصر به فرد شهر رشت، اما در هر حال هدف ما قهرمانی در جام حذفی است و برایمان فرقی نمی کند در فینال با استقلال بازی کنیم یا سپاهان چون برای تیمی که می خواهد قهرمان شود، نام رقیب چندان مهم نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)