پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی‌خواهیم فرصت صدرنشینی را در بازی با راه‌آهن از دست بدهیم.

رضا حقیقی  در خصوص صعود تیم ملی زیر ۱۷ سال به مرحله دوم جام جهانی نوجوانان نیز گفت: تبریک ویژه‌ای را به تمام بازیکنان و کادر فنی تیم ملی نوجوانان می‌گویم که در یک رویداد بزرگ توانستند با گذشتن از سد حریفان قدر به مرحله بعدی بروند. به نظرم این اتفاق بزرگی برای فوتبال ایران است و هرگز نباید به راحتی و سادگی از آن گذشت.

وی افزود:  ارزش موفقیت نوجوانان کمتر از صعود تیم ملی به جام جهانی نیست و به نظرم باید قدر این نوجوانان را که آینده سازهای فوتبال هستند بدانیم. البته به نظرم همه ایرانی‌ها به این نوجوانان افتخار می‌کنند و آنها توانستند با کادر فنی خوب و تعصب و غیرت فوتبال پایه ما را در جهان زنده کنند، من مطمئن هستم با تلاش وکوشش بیشتر حتی می‌توانند مقابل نیجریه نیز سربلند باشند. همچنین وی درباره بازی با راه آهن نیز گفت: کارمان در همه بازی‌ها سخت است اما دوست نداریم به سادگی فرصت رسیدن به صدر را از دست بدهیم. به هیچ مسئله‌ای کاری نداریم و فقط به سه امتیاز فکر می‌کنیم.

حقیقی ادامه داد: خدا را شکر در بهترین شرایط ممکن هستم و انشاالله بتوانم یکی از بهترین بازی‌هایم را برای پرسپولیس به نمایش بگذارم. خیلی دوست دارم به صدر جدول تکیه بزنیم اما راه آهن تیم خوبی است و نباید از این تیم غافل شویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)