پرسپولیس نیوز : هافبک تیم پرسپولیس گفت: رباط داخلی پایم دچار کشیدگی شده و نگران هستم.

رضا حقیقی درباره تساوی پرسپولیس مقابل مس اظهارداشت: همه دیدند چه اتفاقی افتاد. ما تا دقیقه 92 بازی را برده بودیم و اصلا مساوی حقمان نبود. همانطور که در بازی مقابل راه آهن هم مستحق باخت نبودیم.

وی ادامه داد: خودمان هم از تساوی مقابل مس شوکه هستیم. اصلا روند بازی طوری نبود که مس بتواند گل بزند. متاسفانه شرایط در لیگ برای پرسپولیس خوب نیست و ما باید ناکامی هایی که برایمان اتفاق افتاده را در جام حذفی جبران کنیم. اگر می خواهیم اتفاقات بدی که در لیگ رخ داده را از یاد ببریم باید در جام حذفی قهرمان شویم.

حقیقی افزود: مقابل مس زمانی گل خوردیم که دیگر هیچ جای جبرانی وجود نداشت. شاید چون دیگر برای لیگ انگیزه نداریم این اتفاقات رخ می دهد اما نباید خدای ناکرده برایمان مهم نباشد که در لیگ می بازیم چون هواداران تحت هر شرایطی دوست ندارند باخت پرسپولیس را ببینند. عزم ما برای قهرمانی در جام حذفی جزم است و همه تمرکزمان روی این رقابتهاست.

وی درباره عصبانیت رویانیان بعد از تساوی پرسپولیس مقابل مس، گفت: رویانیان مدیر باشگاه است و هر چه بگوید حق دارد و ما باید تابع او باشیم. فکر می کنم فشار زیادی به او آمده که بعد از بازی با مس آن حرفها را زده است.

حقیقی درباره مصدومیتی که برایش رخ داد، خاطرنشان کرد: خیلی نگران پایم هستم. در تست اولیه اینطور به نظر رسید که رباط خارجی ام دچار کشیدگی شده است. مثل اینکه تا 3 هفته نمی توانم بازی کنم اما وضعیت نهایی ام بعد از نتیجه ام آر آی مشخص می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)