پرسپولیس نیوز :هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم بتوانیم با علی دایی ناکامی های سالهای اخیر پرسپولیس را جبران کنیم.

رضا حقیقی درباره شرایط اردوی پرسپولیس در اردبیل اظهارداشت: اردوی خیلی خوبی را در اردبیل پشت سر گذاشتیم. به جرات می توانم بگویم این اردو یکی از بهترین اردوهایی بود که در دوران فوتبالم پشت سر گذاشته ام. تمرینات بدنسازی خوبی را در این اردو پشت سر گذاشته ایم که می تواند کمک زیادی در طول فصل به ما بکند.

وی درباره کار کردن با علی دایی گفت: جایگاه دایی در فوتبال ایران و جهان مشخص است. همه جای دنیا فوتبال ایران را با نام دایی می شناسند و هر بازیکنی باعث افتخارش است که با دایی کار کند. من هم از این موضوع بسیار خوشحال هستم و امیدوارم بتوانیم با علی دایی ناکامی های سالهای اخیر پرسپولیس را جبران کنیم.

حقیقی درباره شایعه مذاکره اش با استقلال افزود: نمی دانم باید چه بگویم. در طول فصل ممکن است برای هر بازیکنی از هر تیمی پیشنهاد بیاید اما واقعا حرفی درباره مذاکره با استقلال ندارم. الان تمام فکر و ذکر من پرسپولیس است. به خاطر این تیم 2 پیشنهاد اروپایی را رد کردم. حتی در سایت دیناموکیف نام من به عنوان خرید احتمالی این باشگاه آمده بود اما مهم این است که من تصمیم گرفتم در پرسپولیس بمانم.

بازیکن پرسپولیس با اشاره به برد تیم ملی مقابل لبنان گفت: واقعا پیروزی شیرینی بود. صعود تیم ملی به جام جهانی باعث پیشرفت فوتبال می شود. من هم خیلی دوست داشتم در تیم ملی باشم و کمک کنم اما قسمت بود که خط بخورم. امیدوارم به قدری در پرسپولیس خوب کار کنم تا باز هم به تیم ملی دعوت شوم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)