مرجع خبری پرسپولیس : یك مقام آگاه در باشگاه ورزشی روبین قازان(رابین کازان) روسیه اعلام كرد: در حال حاضر، مذاكرات برای پیوستن علیرضا حقیقی دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس تهران به این باشگاه روسی جریان دارد.

این مقام باشگاه روبین قازان در جمهوری تاتارستان روسیه به ایرنا در مسكو گفت: مذاكرات برای پیوستن علیرضا حقیقی به تیم فوتبال روبین قازان جریان دارد و تا نهایی شدن آن نمی توانیم اطلاعاتی ارایه دهیم.

وی اضافه كرد: طبق عرف ورزشی، اطلاعات بیشتری در مرحله مذاكرات، در چنین مواردی منتشر نمی شود.

وی افزود: هر گاه قرارداد عقد شد، اطلاعات مربوط را در پایگاه اینترنتی ویژه باشگاه روبین قازان منتشر می كنیم.

در همین حال، كنسولگری ایران در شهر قازان مركز جمهوری تاتارستان روسیه نیز اعلام كرد: علیرضا حقیقی سه شنبه شب برای عقد قرارداد با باشگاه روبین قازان وارد شهر قازان تاتارستان روسیه شد.

بنا بر اطلاعات منتشر شده، مدت قرارداد علیرضا حقیقی دروازه بان جوان تیم پرسپولیس تهران با تیم فوتبال روبین قازان، چهار سال خواهد بود.

تیم فوتبال روبین قازان از تیم های مطرح و صاحب نام روسیه است كه در شهر قازان مركز جمهوری تاتارستان روسیه در سال 1936 تاسیس شده است و قهرمانی جام حذفی روسیه در سال های 2008 و 2009 را در كارنامه ورزشی خود دارد.

تیم روبین قازان در سال 2010 جام همسود و در همین سال سوپرجام فوتبال روسیه را برد، ضمن اینكه این تیم در جام قهرمانی باشگاه های اروپا و جام حذفی اروپا هم حضور فعال دارد.

این تیم در حال حاضر در جدول رده بندی باشگاه های روسیه با 32 امتیاز در مكان پنجم و پس از تیم های زنیت سنت پترزبورگ ، زسكا،’دینامو و  اسپارتاك مسكو قرار دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)