پرسپوليس نيوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم هر چه سریع‌تر درد پایم بخوابد،وقتی راه می‌روم پایم تیر می‌کشد خودم هم نمی‌دانم کی مصدوم شدم.

رضا حقیقی در خصوص بازی با ذوب‌آهن اظهار داشت: پس از عملکرد نسبتا خوبی که مقابل تراکتورسازی داشتیم برابر ذوب‌آهن هم مخصوصا در نیمه اول بسیار هماهنگ بودیم ولی مشخص بود که دو تیم در نیمه اول می‌خواهند همدیگر را محک بزنند.

وی افزود: در نیمه دوم یخ بازی باز شد و دیدید با حملات منظم بهتر از حریف بودیم هم موقعیت داشتیم و همه کار در زمین کردیم فقط متاسفانه گل نزدیم که امیدوارم در بازی‌های آینده این مسئله هم حل شود.

حقیقی در خصوص مصدومیتش گفت: باور کنید وقتی در زمین هستم درد و این حرف‌ها را متوجه نمی‌شوم اما وقتی بازی تمام شد متاسفانه کنار پایم درد عجیبی داشت و هنوز هم دست بردار نیست نمی‌دانم باید عکس بگیرم یا خیر تا وضعیتم چه می‌شود اما پزشکان گفته‌اند چیزی نیست.

وی تاکید کرد: امیدوارم هر چه سریع‌تر درد پایم بخوابد در غیر این صورت باور کنید وقتی راه می‌روم پایم تیر می‌کشد خودم هم نمی‌دانم کی مصدوم شدم.

هافبک قرمزپوشان در پاسخ به این سؤال که آیا این پرسپولیس با تیم فصل گذشته فرق کرده یا خیر، گفت: با قدرت می‌گویم خیلی بهتر خواهیم شد چون تیم جوانی داریم و فرصت می‌خواهد که با هم هماهنگ‌تر شود. در دو بازی گذشته هم بسیار خوب ظاهر شدیم ولی بهتر می‌شویم.

حقیقی در پاسخ به سؤال دیگری که روز گذشته در درگیری‌ها کمی احتیاط می‌کردی تا کارت نگیری، خاطرنشان کرد:‌ من وقتی وارد بازی می‌شوم می‌خواهم بجنگم و موثر باشم به دنبال مدارا کردن نیستم خوشبختانه دیروز در جنگ تن به تن هم پیروز بودم. دوست دارم کارت نگیرم تا همیشه در خدمت پرسپولیس باشم و حتی یک بازی هم از دست ندهم ولی چون پستم هافبک است باید بجنگم تا مانع کار کردن حریف باشم.

حقیقی در پایان ضمن تعریف از ذوب‌آهن گفت: خیلی دوست داشتیم تا 3 امتیاز بازی با ذوب‌آهن را در خارج از خانه بگیریم اما نشد. ذوب‌آهن در مقابل حریفان دیگرش اینقدر دست و پا بسته نیست و به مراتب با توجه به بازیکنانی که دارد تیم‌ها را اذیت می‌کند اما آنها به نظر من مقابل ما غافلگیر شدند اما ای کاش 3 امتیاز بازی را می‌گرفتیم و با خیال راحت به تهران می‌آمدیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)