مرجع خبری پرسپولیس : على دايى اين روزها خيلى به اين جمع بندى مى رسد كه بايد به عليرضا حقيقى استراحت بدهد. اين اتفاق در شرايطى روى مى دهد كه حقيقى نياز به تثبيت موقعيت خود در سطح ملى دارد.

 

حقيقى در آخرين مصاف سرخپوشان در تركيب قرار نداشت.با او در اين باره و همچنين نتيجه نه چندان قابل قبول پرسپوليس گفت وگويى داشتيم كه نظر شما را به آن جلب مى كنيم.

• چطور شد كه بازى نكردى؟
– شايد به اين دليل كه به خاطر همراهى تيم ملى خيلى دير به تيم ملحق شدم.

 

 


• از ميان ۵ ملى پوش، ۴ نفر ديگر بازى كردند؟
– بالاخره نظر آقاى دايى اين بود كه در اين بازى احمدى درون دروازه باشد با احترام به اين نظر، اعتراضى هم ندارم. هر وقت هم بازى كنم، نهايت تلاش خودم را به كار مى گيرم.

• در اين شرايط كه بحث تيم اميد و تيم ملى وجود دارد، انتظار حمايت ندارى؟
– قطعاً باشگاه و دايى تا حد توان حمايت مى كنند، اما به هر حال آقاى دايى هم برنامه هاى خودش را در پرسپوليس دارد. در اين شرايط بازى كردن براى من بهتر است اما هر سرمربى به كليت تيم نگاه مى كند. البته براساس آنچه كه شنيدم. آقاى دايى مى خواهد اين فرصت فراهم شود كه احمدى هم در تيم جا بيفتد و آمادگى لازم را داشته باشد. چون به هرحال در اين فصل بازيهاى زيادى دارم و گاهى اتفاقات پيش بينى نشده روى مى دهد و بدون تعارف فكر مى كنم اين ديدگاه منطقى است.

• درباره گلى كه دريافت كرديد، چه نظرى دارى، احمدى نمى توانست جايگيرى بهترى داشته باشد؟
– قضاوت در اين باره در حيطه مسئوليت من نيست. ضمن آنكه از آن زاويه كه من صحنه را ديدم به عنوان يك بيننده نمى توانم قضاوت درستى داشته باشم. فقط مى توانم بگويم در آن لحظه همان احساسى را داشتم كه وقتى خودم توى دروازه هستم و گل مى خورم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)