مرجع خبری پرسپولیس : هافبک فصل گذشته راه آهن گفت : در صورت حضور عادل کلاه کج در تمرینات صبا احتمال حضورم در پرسپولیس پر رنگ می شود .

هافبک جدید تیم صبا باتری قزوین در خصوص اخبار اخیر مبنی بر پافشاری مسئولین تیم پرسپولیس برای بستن قرارداد برای حضورش در این تیم گفت: حضورم در تیم پرسپولیس منوط به رضایت مسئولین تیم صبا می باشد زیرا با این تیم قرارداد داخلی امضا کرده ام.

داوود حقی، خاطر نشان کرد: طی روز های گذشته مسئولین تیم پرسپولیس مشغول رایزنی با مدیران صبا بودند تا رضایت آنها را برای حضورم در جمع سرخ پوشان جلب کنند اما تا این لحظه صبایی ها به این موضوع رضایت نداده اند.

وی تصریح کرد: علاقه زیادی برای پوشیدن پیراهن سرخ پوشان دارم اما مسئولین تیم صبا باتری به دلیل اینکه عادل کلاه کج را در اختیار ندارند با فسخ قرداد مخالفت می کنند.

وی از احتمال حضور عادل کلاه کج در تیم صبا خبر داد و اذعان داشت: در صورتی که امروز عادل کلاه کج در تمرینات تیم صبا حضور پیدا کند امکان پیوستنم به جمع سرخپوشان افزایش پیدا می کند البته تمام این مسائل منوط به پیگیری مداوم مسئولین تیم پرسپولیس است.

حقی در رابطه با وضعیت این تیم به ایپنا گفت: شرایط بسیار مناسبی در تمرینات صبا وجود دارد و اردوی سرعین نیز موجب شادابی و نشاط در جمع بازیکنان شده است.

هافبک تیم صبا خاطر نشان کرد: با این وجود که تغییرات زیادی در باشگاه صبا اتفاق افتاده با این حال کادر جدید مدیریتی و فنی این تیم شرایط مناسبی را برای بازیکنان فراهم کرده اند و با این وصف معتقدم تیم صبا یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی در لیگ نهم است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)