نفتى ها حق اعتراض نداشتند

مرجع خبری پرسپولیس : صحنه جنجالى بازى پرسپوليس و نفت، اخراج آلفردو كاسميرو به دليل اعتراض به تصميم داور بود كه با بازبينى صحنه مى توان به اين نتيجه رسيد كه سعيد مظفرى زاده بهترين تصميم را گرفته.

 

ماجرا از اينجا شروع شد كه يكى از بازيكنان نفت دست به يك حركت آماتورمابانه زد و با زدن توپ به پاى بازيكن پرسپوليس، بازى را از حالت توقف خارج كرد.حركت مبتديانه اين بازيكن به معناى آغاز بازى بود و بازيكن پرسپوليس هم از اين حركت كودكانه استفاده كرد و به دروازه نفت حمله برد.

 

از نظر قانونى، يا حركت بازيكن نفت به معناى زدن عمدى بازيكن حريف با توپ در زمان توقف بازى است كه حداقل مستحق كارت زرد است و يا نشانه آغاز بازى،به همين دليل داوردليلى براى توقف بازى و كارت دادن به بازيكن نفت نداشت پس حمله پرسپوليس درست بود.

 

 

 

اينكه بازيكنان كم تجربه يا عصبى نفت به داور اعتراض كنند يك بحث است و اينكه آلفردو كاسميرو با يك عمر تجربه دست به اعتراضى چنين بى محابا بزند، امر ديگرى كه اصلا قابل قبول نيست.تنهادليلى كه مى توان براى اين اقدام كاسميرو در نظر گرفت، همانى است كه به «شوى مربيان» معروف است. مربى صدرنشين جدول، باخت خانگى را بر نمى تابد! همين!

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)