مرجع خبری پرسپولیس : حكم را شنبه مى دهند ! دو راهى استيلى و درخشان

اين مطلب پيش از به صدا در آمدن سوت آغاز بازى تيم ملى و كره جنوبى نوشته شده و طبيعتاً نتيجه بازى سئول در اين مطلب به هيچ عنوان انعكاس نمى يابد. اساساً هم اين نتيجه در صفحه اين مطلب تغييرى به وجود نمى آورد چرا كه اين مقاله يك مقاله تحليلى به سود يا به ضرر گروه خاصى نيست بلكه يك مطلب صرفاً خبرى است كه از اتفاقات آينده خبر مى دهد. اتفاقاتى كه به بازى تيم ملى و كره جنوبى مربوط است.

اوضاع پرسپوليس خوب نيست. انصارى فرد هنوز كاملاً ايفا نشده و نمى تواند خود را مديرعامل قطعى پرسپوليس در آينده بداند. او هم مثل بقيه منتظر پايان ۲ بازى روز چهارشنبه و مشخص شدن وضعيت تيم ملى است. اوضاع پرسپوليس و بسيارى ديگر از تيم هاى دولتى بعد از رقم خوردن نتايج چهارشنبه مشخص مى شود. پيروزى تيم ملى و حذف نشدن در اين مرحله كمك مى كند تا وضعيت فعلى فوتبال ايران تثبيت شود، مديران دولتى بمانند و فوتبال با سرعت به حيات خود ادامه بدهد اما حذف شدن تيم ملى در پايان بازى هاى چهارشنبه به معناى تغييرات وسيع و گسترده است و امنيت شغلى بسيارى از كسانى كه هم اكنون در فوتبال و حتى ورزش ايران پست و مقام دارند به خطر مى افتد.

احتمالاً صعود ايران به جام جهانى يا مرحله پلى آف، ابقاى انصارى فرد، حضور سرمربى خارجى و دستيارى حميد درخشان را در پى خواهد داشت. حذف تيم ملى اما مديرعامل ديگرى را به پرسپوليس خواهد رساند كه سرمربى اش حميد استيلى است. قطعاً حبيب كاشانى گزينه اول دولت براى مديريت پرسپوليس است اما او به دليل عضويت در شوراى شهر و حضور در آموزش و پرورش نمى تواند به اين سمت برسد. امكان حضور او در صندلى مديريت عامل اين باشگاه تنها در صورت انتقال وى از آموزش و پرورش به تربيت بدنى يا استفاده از شوراى شهر است.

 البته امكان ديگرى هم هست و آن مديريت يكى از دوستان كاشانى در اين تيم و پس از آن سرمربيگرى حميد استيلى در اين باشگاه است. نكته غيرقابل انكار اين است كه پرسپوليس دست ۲ مربى ايرانى خواهد افتاد يا حميد استيلى با حمايت طيف حبيب كاشانى و يا حميد درخشان با حمايت و حكم مستقيم انصارى فرد. حضور تاپ مولر يا هر مربى خارجى ديگرى به منزله حضور حميد درخشان است. به نظر مى رسد يكشنبه تكليف نهايى پرسپوليس مشخص مى شود و خيال هوادران از اين بابت راحت مى گردد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)