پشيمانم در گوانگجو نيستم

مرجع خبری پرسپولیس : زننده گل پيروزي بخش پرسپوليس در جام حذفي گفت: به اميد گلزني به زمين آمدم و نمي‌خواستم دايي و هواداران را نااميد كنم.


سعيد حلافي در مورد ديدار پرسپوليس مقابل داماش در جام حذفي كه با برتري 2 بر يك سرخپوشان همراه شد، عنوان كرد: نيمه اول، بازي سخت شده بود، اما در نيمه دوم توپ و ميدان را در اختيار گرفتيم و در مجموع توانستيم با پيروزي به مرحله بعد صعود كنيم.

 

وي در مورد گلزني‌اش در اين بازي گفت: جوان هستم و انگيزه زيادي دارم. از دقيقه 15 در حال گرم كردن بودم و به اميد گلزني به زمين آمدم و نمي‌خواستم دايي و هواداران را نااميد كنم. علي دايي زمان ورودم به زمين گفت حتماً گل مي‌زني و من هم سعي كردم اين كار را انجام دهم و موفق هم شدم.

 

حلافي در مورد درآوردن لباسش پس از گلزني به داماش عنوان كرد: لباسم را درآوردم تا روي آن سجده كنم. تمام زمان بازي دست پرسپوليس بود و خوشحالم كه به حقمان رسيديم.

 

وي در پاسخ به اين‌ سئوال كه چه زماني بازيكن فيكس پرسپوليس مي‌شوي؛ تأكيد كرد: هنوز جوانم و نفرات باتجربه‌ زيادي در تيم هستند. من هنوز جاي كار زياد دارم تا به تركيب ثابت برسم.

 

مهاجم پرسپوليس در مورد جدايي‌اش از پرسپوليس در فصل گذشته و بازگشت دوباره به اين تيم گفت: انتخاب راه‌آهن جزو بدشانسي‌هايم بود و من در پيشنهاداتم عجله كردم.

 

وي ادامه داد: هفته چهارم فصل گذشته در پرسپوليس، كرانچار اعلام كرد اعتقادي به من ندارد و مجبور شدم قرضي به راه‌آهن بپيوندم.

 

حلافي در مورد دلايل خط خوردنش از تيم اميد اظهار داشت:‌ تيم اميد بودم، اما 5 بار دعوت شدم و چون نرفتم از تيم خط خوردم. كار شخصي و مشكلات روحي و رواني داشتم كه مانع از اين امر شد. خيلي پشيمانم و اگر پيرواني در بازگشت دوباره دعوتم كند به تيم اميد بازخواهم گشت.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)