پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه باشگاه‌های ایرانی از لحاظ امکانات و هزینه با حریفان عربی قابل قیاس نیستند، گفت: با این حال پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا مدعی است و می‌تواند نتایج خوبی در این مسابقات کسب کند.

اسماعیل حلالی در گفت‌وگو با ایرنا، درباره جدایی عیسی آل‌کثیر از پرسپولیس، اظهار داشت: او می‌توانست در خط حمله به تیم کمک کند، اما در حال حاضر پول اولویت هر بازیکنی است. متاسفانه دیگر همچون سال‌های قبل تعصب و علاقه جایگاه ویژه‌ای در فوتبال ما ندارد. این ‌هم طبیعی است که هر کسی به دنبال منافع خودش باشد. وقتی بازیکنی در لیست مازاد تیم نیست و مربی او را می‌خواهد، چرا باید برود؟ قطعا تنها دلیل این کار، بحث مالی است. این روزها بازیکنان لیگ برتری به دنبال آینده خودشان هستند و امیدوارم آل‌کثیر در تیم جدیدش موفق باشد.

وی در خصوص وضعیت نقل‌وانتقالات باشگاه پرسپولیس، گفت: خوشبختانه مدیران باشگاه، شاکله تیم را حفظ کردند. البته در دفاع چپ و خط حمله نیاز به بازیکن جدید داریم تا با قدرت در لیگ قهرمانان آسیا حاضر شویم. پرسپولیس همیشه مدعی بوده و نفرات جدید نیز تجربه‌های لازم را دارند و قطعا به تیم کمک خواهند کرد.

حلالی در مورد اینکه استقلالی‌ها معتقد هستند وزارت ورزش نسبت به پرسپولیس توجه بیشتری دارد، یادآورد شد: این ادعا قابل پذیرش نیست. پرسپولیس چند قهرمانی‌ متوالی کسب کرده و به همین دلیل مورد توجه قرار دارد، اما موفقیت‌ها به دلیل مدیریت صحیح بوده است.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا، عنوان کرد: نمی توان باشگاه‌های ما را با رقیبان عربی مقایسه کرد، چراکه امکانات و هزینه‌ای که آنها انجام می‌دهند خیلی متفاوت است.

وی بیان کرد: با این حال پرسپولیس یکی از مدعیان حال حاضر لیگ قهرمانان آسیا است. دو سال هم به فینال آسیا رفت و متاسفانه با بد شانسی‌، قهرمان نشد. البته مدیران باشگاه بازیکنانی را جذب کرده‌اند که سابقه حضور در این مسابقات دارند و تنها شهاب زاهدی در آسیا بازی نکرده است. معتقدم یحیی گل‌محمدی ترکیب قدرتمندی را در در لیگ برتر و همچنین آسیا روانه میدان خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)