خبرگزاری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس «ب» گفت: تیم فوتبال پرسپولیس «ب» هر چند در لیگ دسته سوم شرکت می کند اما به شکلی بسته شده است که قابلیت رقابت در لیگ یک را دارد.

 

 

اسماعیل حلالی که از گزینه های دستیاری تیم پرسپولیس کناره گیری کرد پس از پیروزی تیمش برابر صبا  اظهار داشت: هر چند صبا در این بازی همه نفرات اصلی خود را در اختیار نداشت اما بازیکنانی مثل محسن خلیلی و بهمن طهماسبی در خط حمله آن بازی می کردند. من امیدوارم بتوانیم در یک بازی برابر تیم اصلی پرسپولیس قرار بگیریم چون انگیزه خیلی خوبی برای بچه ها خواهد بود.

وی افزود: واقعیت این است که ما در لیگ دسته سوم بازی می کنیم ولی از آنجا که از ابتدا هدف ما کمک به تیم اصلی و حتی معرفی بازیکن در پایان فصل است، دست بالا را گرفتیم و خیلی حرفه ای تر از آنچه بعضی تصور می کنند، کار کردیم. در بازی های دوستانه ای که پیش از این برابر تیم های لیگ برتری داشته ایم از نظر فنی و تکنیکی کم نداشتیم.

حلالی در ادامه تصریح کرد: چندی پیش تیم پارسه از دسته یک را تا دقیقه 94 بازی با نتیجه دو بر یک برده بودیم که در آخرین لحظه، داور برای حریف آبروداری کرد. در آن بازی در بیش از دو سوم زمان بازی توپ و میدان را در اختیار داشتیم.

وی ادامه داد: من خیلی محکم می گویم که ما می توانیم به تیم اصلی بازیکن بدهیم و اصولا با همین هدف، فصل را شروع می کنیم. به امید خدا با حمایت های باشگاه و سردار رویانیان این تیم نه تنها با اقتدار به دسته بالاتر صعود می کند بلکه با معرفی چند پدیده به سرمایه ای برای باشگاه بدل خواهیم شد.

حلالی در پایان درباره وضعیت آمادگی تیمش برای شروع لیگ، خاطر نشان کرد؛ 15 مهر ماه در زمین خودمان برابر فجر تهران قرار می گیریم. خوشبختانه زمین ورزشگاه امام رضا (ع) هم در حال آماده شدن است. بچه ها تمرینات سخت و سنگینی را پشت سر گذاشته اند و منتظر شروع بازی ها هستیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)