خبرگزاری پرسپولیس : پيشکسوت تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص احتمال مربيگري بگوويچ در پرسپوليس گفت: گل محمدي، مختار است که دستيارانش را خودش برگزيند.

اسماعيل حلالي افزود: گل محمدي شاگرد بگوويچ در فولاد خوزستان بود و با رفتار وي آشنايي کاملي دارد، گل محمدي تشخيص داده که سرمربي سابقش مي تواند به وي کمک کند.

پيشکسوت تيم فوتبال پرسپوليس در مورد عدم نتيجه گيري پاس همدان با بگوويچ بيان داشت: برخي از مربيان تصميم گيرنده خوبي نيستند اما در مشاوره دادن موفق هستند، بگوويچ هم به عنوان مربي شايد بتواند به گل محمدي در هدايت پرسپوليس کمک کند.

وي تصريح کرد: اگر پرسپوليس نتيجه نگيرد گل محمدي به عنوان سرمربي سيل انتقادات قرار مي گيرد و اعضاي ديگر کادر فني موقعيتشان به خطر نمي افتد.

حلالي درباره پذيرش مربيگري توسط بگوويچ گفت: در فوتبال ما هيچ چيز حساب و کتاب ندارد، مربي خارجي براي کسب درآمد به ايران مي آيد و برايش مهم نيست که چه پستي در تيم دارد، درباني باشگاه هم مربي خارجي قبول مي کند.

پيشکسوت پرسپوليس گفت: بکوويچ دو سال در پاس همدان نتيجه نگرفته است اما پرسپوليسي ها وي را مي خواهند نه تغيير و تحولات مربيات ليگ برتر عجيب است و 10 و 15 مربي پياپي در حال چرخيدن در تيم هاي مختلف هستند.

وي بيان داشت: لوکا بوناچيچ با مس کرمان دو سال پيش نتيجه نگرفتند اما دوباره مسي ها وي را سرمربي شان کردند.

حلالي تصريح کرد: تيم هاي ليگ برتر با تدبير مربي انتخاب نمي کنند آنها از طريق واسطه و دلال مربي بياورند در فوتبال ما پول هايي رد و بدل مي شود که باعث پيشرفت فوتبالمان نشده است، بازيکنان ما پسرفت کردند و الان 5 و 6 سال است که لژيونري نداريم.

وي بيان کرد: باشگاه هاي فوتبال به تيم ها توجه شاياني نمي کنند و بازيکن سازي ندارند، تراکتورسازي 23 بازيکن غيربومي دارد که 5 تا از آنها خارجي هستند اگر تراکتورسازان اين بازيکنان را نداشته باشند تعطيل خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)