مرجع خبری پرسپولیس : هیچکس نمی دانست این تیم چیست و کجاست ولی حالا در سطح خودش برای پرسپولیس جام آورده است و این مراسمی که باشگاه تدارک دید، شخصیت خاصی به این تیم داد.

 

اسماعیل حلالی با ذکر مطلب فوق درباره تیمش و برنامه های آینده این تیم صحبت کرد.

 

بعد از این موفقیت چه احساسی دارید؟

خوشحالم که حالا روی ما حساب می کنند، این تیم تا یک ماه دیگر دومین جام را هم می گیرد. در حال حاضر 6 بازی تا پایان رقابت های لیگ تهران در پیش داریم. چهار امتیاز از تیم دوم جلو هستیم و ساعت 12 فردا (سه شنبه) با تیم فولاد بازی می کنیم که هر چند پیروزی پر گلی برابر آنها داشتیم ولی مغرور نمی شویم. آخرین مسابقه ما هم روز 25 اسفند ماه برگزار خواهد شد.

 

حالا برای این تیم چه برنامه ای دارید؟

باید ببینیم استراتژی باشگاه چه خواهد بود. در جریان مراسم، صحبت هایی داشتیم که خیلی خوب بود. سردار رویانیان برنامه های خیلی خوبی دارند. این تیم می تواند به یک سرمایه بدل شود. می توانیم از رده های پایه دنبال بازیکنان خیلی خوب باشیم. البته جذب آنها کمی هزینه دارد ولی در پایان سال این سرمایه بر می گردد. حداقل دو بازیکن خوب به تیم اصلی خواهیم داد که حداقل در قواره تیم ملی امید باشند.

یک بازیکن خوب هم پیدا کنیم که به یک باشگاه دیگر منتقل شود، هزینه های خود تیم بیرون می آید، یک سودی هم به باشگاه خواهد رسید. از سوی دیگر با قهرمانی در لیگ تهران سال بعد در دسته سوم سراسری حضور پیدا می کنیم. با تقویت همین تیم در پایان فصل بعد به دسته دوم راه پیدا می کنیم که امتیازمان از نظر مالی برای باشگاه ارزشمند خواهد بود. صحبت هایی هم که با سردار رویانیان داشتم، واقعا نوید بخش بود.

 

فکر چنین مراسمی را کرده بودید؟

حضور همه مسئولان باشگاه و نامدارترین چهره های تاریخ پرسپولیس، مراسم را خیلی خاص کرد. این نشان می دهد که باشگاه برای تلاش و تعصب ارزش زیادی قائل است. من باید از بزرگان تاریخ پرسپولیس مثل آقایان پروین، کاشانی و کلانی تشکر کنم. با دیدن این پیشکسوتان به آینده امیدوار شدم. اینها را با طلا هم نمی شود عوض کرد. دیروز به خود آنها گفتم یک روز افتخار می کردم که بتواند یک امضاء یا عکس از شما داشته باشم و نمی دانم چطور است که الان جلوی شما ایستاده ام و صحبت می کنم. پنج دقیقه صحبت با آنها شما را پنج سال جلو می اندازد، بس که تجربه های خوبی دارند. خوشحالم که باشگاه این چهره ها را وارد صحنه می کند. البته جای خیلی ها از جمله آقای بهزادی هم خالی بود که شنیدم کسالت دارند و برای ایشان آرزوی سلامتی می کنم.

 

پسر بزرگتان را هم به مراسم آوردید، از آن یکی که استقلالی بود، خبری نبود؟

محمدرضا پرسپولیسی است ولی از شانسم، مانی استقلالی شد. هر کاری هم می کنم، درست نمی شود. حتی یکبار گفتم پول تو جیبی را کم می کنم، باز هم برنگشت. البته تقصیر خود من است. در انتخاب دوست اشتباه کردم. خیلی از دوستانی که به منزل ما رفت و آمد دارند استقلالی هستند و روی او اثر گذاشته اند، اگر می دانستم اینطور می شود، رفاقتم را به هم می زدم (و بعد می خندد).

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)