بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: برنامه خواستن از مربیان ایرانی یک موضوع سرکاری بود و فدراسیون نشینان خواستند با آن افکار عمومی را مشغول کنند.

اسماعیل حلالی در حاشیه مراسم قرعه کشی جام حذفی اظهار داشت: همه دیدید که که یک قرعه کشی سالم انجام شد و سخت ترین قرعه به نام پرسپولیس شد. خیلی خیلی خوشحالم که پرسپولیس هر وقت با تیم‌های گردن کلفت بازی کرده انگیزه بسیار بالایی را داشته و بازی‌های بسیار خوبی را انجام داده است. پرسپولیس اگر بخواهد یک تیم بزرگ را از پیش رو بردارد برای رسیدن به قهرمانی کار سختی ندارد و من مطمئنم که این اتفاق برای تیم ما خواهد افتاد. من به این تیم خوشبین هستم و امیدوارم که پیروزی از آن پرسپولیس شود.

وی افزود: پرسپولیس بعد از سه بازی که از لحاظ نتیجه نمایش ضعیفی را داشت در بازی های اخیر با تیم‌های خوبی بازی کرد و مقابل تراکتور هم یک نمایش خوبی داشت و توانست بازی را ۳ بر ۲ به سود خود به پایان ببرد. پرسپولیس باید از دقیقه یک تا 90 به نوعی بازی کند که ثبات داشته باشد و امیدوارم این نوع بازی ادامه دار باشد امیدوارم مصدومان تیم هم هر چه سریع‌تر بهبود یابند تا با تمام قوا به مصاف حریفان خود من در لیگ برتر و جام حذفی برویم.

حلالی در خصوص سرمربی تیم ملی و بیان شدن نام برخی از مربیان ایران گفت: اگر بخواهم واقعیت را بگویم برنامه خواستن از مربیان ایرانی یک موضوع سرکاری بود فدراسیون نشینان خواستند با آن افکارعمومی را مشغول کنند و در خفا کار خود را انجام دهند. از من می‌پرسید مربی خارجی بهتر است یا ایرانی؟‌ من می‌گویم مربی خارجی داریم تا مربی همه با هم فرق می‌کنند. نمی‌توانیم بگوییم که مربی خارجی بهتر از مربی ایرانی است. از زمانی که اسامی مربیان ایرانی مطرح شد من می‌دانستم که فدراسیون به دنبال یک مربی خارجی است و همه اینها بازی با افکار عمومی است. آنها می‌خواستند با اینکار بگویند که نیم نگاهی هم به مربیان ایرانی داریم.

وی در پایان افزود: امیدوارم اول از همه کسی را که می آوریم مانند ویلموتس با او قرارداد نبندیم که ۲،۳ سال بخواهیم برای پاک کردن پرونده دوندگی کنیم. هر کسی به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شود تا جام ملت‌ها کار بسیار سختی دارد. تیم‌هایی که من در آسیا دیدم ،در 10 سال اخیر کار کرده‌اند و بنابراین کار دشواری پیش رو است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)