مرجع خبری پرسپولیس : مربی تیم «ب» پرسپولیس، گفت: برای اولین بار در نیمه اول با تساوی یک بر یک به رختکن رفتیم اما در نیمه دوم 6 گل زدیم و در نهایت تیم عقاب را با نتیجه 7 بر یک شکست دادیم.

اسماعیل حلالی پیشکسوت پرسپولیس و مربی تیم دوم پرسپولیس پس از هفتمین برد پیاپی تیمش در مسابقات تهران گفت: علیرغم اینکه مهره های اصلی تیم را در اختیار نداشتیم و جمع کل بازیکنان از 13 نفر بیشتر نبود توانستیم در هفتمین هفته با هفت گل به هفتمین برد پیاپی خود دست یابیم.

وی افزود: در هفته نهم، میهمان تیم عقاب بودیم. ضمن اینکه دو بازی کمتر انجام داده ایم و از هفت بازی، هفت برد متوالی داریم. ما در دو بازی این مسابقات شرکت نکردیم و منتظر تصمیم فدراسیون هستیم.

سرمربی تیم «ب» پرسپولیس در مورد بازی برابر تیم عقاب گفت: در نیمه اول تا حدودی کارمان گره خورد آن هم بدلیل مسائل روحی و روانی بازیکنانمان. تیم عقاب قدرتی، فیزیکی و دونده ظاهر شد و بازی آنها بازیکنان ما را تحت تاثیر خود قرار داد. برای اولین بار بود که در نیمه اول با تساوی یک بر یک به رختکن رفتیم. در نیمه دوم با تغییر تاکتیک و دو تعویض، روند تیمی ما بهتر شد و توانستیم 6 گل به ثمر برسانیم و در نهایت با نتیجه 7 بر یک به برتری رسیدیم.

حلالی در ادامه تصریح کرد: متاسفانه 5، 6 بازیکن خیلی خوبمان آسیب دیده اند و نیاز به دو یا سه هفته زمان داریم تا کلیه بازیکنان را در اختیار داشته باشیم. یقینا نیم فصل دوم شرایطمان بهتر خواهد شد.

وی در خصوص تیم بزرگسالان تاکید کرد: پرسپولیس با دو برد متوالی تا حدودی به آرامش لازم برگشت و باید هر کس به هر شکل برای موفقیت تیم تلاش کند. اگر تیم بزرگسالان آسیب ببیند کل مجموعه صدمه می خورد و برعکس اگر تیم شرایط خوبی داشته باشد ما هم به عنوان تیم های پایه ذینفع خواهیم بود. هر پرسپولیس در هر جایگاهی باید از تیم حمایت کند همانطور که به خانواده مان کمک می کنیم.

حلالی در مورد حضورش در تمرینات و صحبت با سرمربی پرسپولیس گفت: من همیشه با حمید استیلی در ارتباط هستم و زمانی که در کنار تیم قرار می گیرم با بازیکنان از نظر روحی و روانی صحبت می کنم و هر کاری که از دستم بر بیاید برای موفقیت پرسپولیس انجام می دهم اما نقش کمک مربیان باید پررنگ تر باشد و در حقیقیت آنها بیاید شرایط روحی و روانی بازیکمنان را برای تمرینات تیمی بالا ببرند چون ذهن سرمربی معطوف مسائل کلان و عمده است. گاهی اوقات بازیکنان تمرینات را به خوبی متوجه نمی شوند که مربیان باید با تشریح آن و تمرنات اختصاصی بازیکنان را آماده کنند.

حلالی در پایان افزود: از هواداران تقاضا دارم با تمام قدرت از تیم خودشان حمایت کنند تا به صدر جدول برسیم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)