خبرگزاری پرسپولیس : پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی دو نیمه متفاوت داشت. پرسپولیس در ابتدا فوق العاده بازی کرد اما این تیم در میانه بازی حس حمله نداشت.

اسماعیل حلالی افزود: تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بعد از دریافت  گل چیزی برای از دست دادن نداشت به خاطر همین فوتبال رو به جلو بازی کردند و توانستند بازی باخته را با تساوی تعویض کنند.
 
حلالی در ادامه اظهار داشت:  بازیکنان پرسپولیس  بعد از زدن گل از لحاظ بدنی  و انگیزه افت کردند و نتوانستند  سه امتیاز بازی را حفظ کنند به هر حال نتیجه بازی زیاد جالب نبود  پرسپولیس ها با برد مقابل  نفت آبادان می توانستند نیم فصل دوم را خوب شروع و ناکامی های گذشته را جبران کنند اما موفق به این کار نشدند.

وی درمورد تعویض های انجام شده گفت: یحیی گل محمدی تعویض های خوبی انجام نداد آوردن کلاه کج در شرایطی که تیم دو گل از حریف جلو بود و تغییر سیستم به 1-3-2-4  اصلا درست نبود تمرکز بازیکنان  در میانه زمین و نبود  بازیکنان مطمئن در دو جناح چپ و راست زمین باعث شد که هافبک های  چپ و راست  صنعت نفت آزادانه حمله کنند و ارسال خوبی برای مهاجمان تیمان داشته باشند.
 
وی درباره وضعیت تیم پرسپولیس  در نیم فصل دوم گفت: پرسپولیس  بازی با طراوت تر وهجومی تر نسبت به گذشته  ارائه می دهد رفاقت و ارتباط  سرمربی با بازیکنان خیلی بهتر شده است. ژوزه سرمربی قبلی ارتباط مناسب  و دوستانه ای با بازیکنان نداشت، یحیی گل محمدی  با آمدنش خلا بین مربی و بازیکنان  را تا حدودی  پر کرد.
 
وی در ادامه تصریح کرد: سرمربی پرتغالی اعتمادی به هیچ کسب نداشت و همه را از خود دور کرده بود در مجموع توان  اداره کردن بازیکنان در تمرین و روز مسابقه نداشت.

در زمان ژوزه بازیکنان  تمایل نداشتند  جزو 11 نفر اصلی  تیم باشند اما الان  شرایط روحی مناسبی پیدا کردند و می خواهند  بازی کنند.

وی در مورد استفاده از مربی خارجی برای دروازبانهای پرسپولیس  گفت:  به نظریحیی گل محمدی باید احترام گذاشت چرا که وی جوابگوي نتایج تیمش  است تیم پرسپولیس  پیشکسوت  کار بلد کم  دارد علی دایی سرمربی وقت پرسپولیس هم یحیوی را مربی دروازبانهای پرسپولیس  کرد.

به هر حال یحیی گل محمدی یک مربی که به علم روز آشنا باشد و  تمرینات بدنی مدرنی  به دروازبانها آموزش دهد به کادر فنی اضافه کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)