پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می گوید این تیم با برنامه و با انگیزه بازی می کند و لیاقت این را دارد که به قهرمانی برسد.

اسماعیل حلالی پیشکسوت پرسپولیس در گفت و گو با ابسنا، درباره پیروزی ۳ بر یک این تیم برابر تراکتور تبریز اظهار کرد: در نیمه اول پرسپولیس چند موقعیت گل داشت اما دفاعی بازی کردن تراکتور باعث شد این موقعیت ها به گل تبدیل نشود اما پرسپولیس کارش را به خوبی انجام می داد. در نیمه دوم یحیی گل محمدی تغییرات خوبی انجام داد و شکل بازی بهتر شد. تیم تراکتور روی یک تک موقعیت به گل رسید اما خللی در کار پرسپولیس ایجاد نشد و به کار خودش را ادامه داد. می دانستم که پرسپولیس می تواند به گل برسد زیرا با برنامه و انگیزه بازی می کرد.

او ادامه داد: قهرمانی حق پرسپولیس است. تمام تیم و کادر پرسپولیس کارشان را به خوبی انجام می دهند و امیدوارم بازی آخر هم به خوبی پیش برود و به قهرمانی برسیم و این روند را در آسیا هم ادامه دهیم و موفق شویم.

او در پایان گفت: تیم تراکتور خوب بسته نشده به همین دلیل هر کسی بیاید مجبور است با همین نفرات ادامه دهد. با آمدن آقای کریمی این تیم جان گرفته و با برنامه بازی می کند. موقعیت های زیادی نداشتند اما با برنامه بازی می کردند تا در زمان مناسب به پرسپولیس آسیب بزنند اما پرسپولیس کارهای تهاجمی را به خوبی بلد است و تراکتور در نهایت تسلیم پرسپولیس شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)