پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان الهلال از نظر سطح فوتبالی با هم یکسان نیستند و پرسپولیس می‌تواند از این ضعفشان استفاده کند.

اسماعیل حلالی در گفت‌و‌گو با میزان در رابطه با دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الهلال در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: الهلال تیم شناخته شده و متمولی است و همه ساله خوب ظاهر شده است. گاهی مواقع مشکلاتی بوده و ضعیف هم کار کرده، اما اکثراً بازیکنان گران و خوبی می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه تنها عیب این تیم تفاوت زیاد بین بازیکنانش است، ادامه داد: عرب‌ها بازیکنان گرانی که می‌آورند با بازیکنان بومی خودشان اختلاف سطح زیادی دارند. یکی ۴۰ متر پاس می‌دهد و دیگری ۵ متر! ما می‌توانیم از این ضعف استفاده کنیم و برنده باشیم.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با باخت استقلال مقابل این تیم گفت: استقلال هم هماهنگی‌های لازم را نداشت و اگر به توانایی‌های خود باور داشت می‌توانست پیروز شود، هرچند موقعیت‌سازی‌هایی هم کرد، اما به نتیجه نرسید.

حلالی با اشاره به اینکه نتیجه بازی با کره از نظر روحی و روانی روی بچه‌ها و دیدار پرسپولیس و الهلال تاثیر زیادی دارد، عنوان کرد: خوشبختانه بازیکنان جدیدی که به تیم اضافه شدند در این یک ماه فرصت داشتند با هم هماهنگ شوند و این نسبت به بازی مقابل تاجیکستان اتفاق خوبی است. با وجود اینکه بازی‌های تدارکاتی رسمی نداشتیم، اما ۳ بازی داشتیم که بهترینشان هم دیدار پرگل مقابل سپاهان بود.

وی در پایان در رابطه با شانس پیروزی پرسپولیس مقابل الهلال گفت: به بازیکنان خودمان اعتقاد دارم و باورم این است که بازی را می‌بریم چون هم این توانایی را در بچه‌ها می‌بینم و هم اینکه به این پیروزی امیدوار هستم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)