پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نباید استقلال را تنها به واسطه پیروزی پرگلش مقابل هوادار قضاوت کرد و به نظر من پرسپولیس چیزی از استقلال کم ندارد.

اسماعیل حلالی در گفت‌وگو با ایرنا در آستانه دربی صدم پایتخت در مورد شرایط دو تیم اظهار داشت: هر دو تیم شکل خوبی گرفتند و فرم بدنی و تاکتیکی و هماهنگی هم پرسپولیس و هم استقلال در سطح عالی است. نمی توانیم بگوییم که تیمی از تیم دیگر قوی تر است. هر تیمی کمترین اشتباه را داشته باشد می‌تواند دربی را فتح کند و مسیرش برای قهرمانی آسان تر شود.

وی افزود: هر تیمی در دربی احتیاط کند قطعا شکست می خورد. محتاط بازی کردن با داشتن برنامه متفاوت است. در فوتبال باید برای دقایقی حتی نسبت به برنامه تیم حریف محتاط بود. نمی‌توانیم که ۹۰ دقیقه پرفشار بازی کنیم. یک لحظاتی باید کنترل و دفاع کرد تا موقعیت مناسب برای حمله ایجاد شود. عوامل متفاوتی در این زمینه تاثیر دارد. شرایط بدنی و هماهنگی بازیکنان که هر دو تیم الان در بهترین شرایط خود هستند..

حلالی: پرسپولیس چیزی از استقلال کم ندارد/ هر تیمی در دربی احتیاط کند بازنده است

پیشکسوت پرسپولیس در مورد مقایسه خط حمله دو تیم گفت:‌ هر دو تیم خط حمله خطرناکی دارند. نکته مثبت در مورد پرسپولیس این است که تمام نفرات در گلزنی تاثیر دارند و حتی مدافعان تیم از بهترین گلزنان هستند. اگر پرسپولیس راه ارتباطی هافبک‌ها و مهاجمان استقلال را ببندد کار آسان‌تری برای پیروزی پیش رو دارد.

وی در مورد اینکه برتری ۶ گله استقلال مقابل هواداران پرسپولیسی‌ها را نگران کرده است، گفت: نباید استقلال را تنها در این یک بازی قضاوت کرد. درست است استقلال شش گل به حریف زد اما پرسپولیس هم در زمین کرمان سه گل به تیم خوب مس زد. هم استقلال و هم پرسپولیس حدود هفت هشت موقعیت گل داشتند. به نظر من پرسپولیس چیزی از استقلال کم ندارد.

حلالی در مورد مقایسه یحیی گل‌محمدی و ساپینتو از نظر تجربه دربی گفت: شاید برای دربی تجربه یحیی بهتر باشد و او تعداد بازی‌های بیشتری تیم را در دربی هدایت کرده باشد اما ساپینتو هم مربی باسابقه ای در اروپا است و او هم می داند چگونه تیمش را برای دیدارهای مهم راهی کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)