رود گوليت ستاره سابق تيم ملي هلند از برگزاري جام جهاني دو هزار و بيست و دوي قطر در فصل زمستان حمايت کرد.

  وي که در کنفرانسي ورزشي در دوحه سخن مي گفت از فدراسيون بين المللي فوتبال فيفا خواست که جام جهاني قطر را در ژوئن برگزار نکند چراکه دماي هوا در اين کشور حوزه خليج فارس به حدود پنجاه درجه سانتيگراد مي رسد.

وي گفت اميدوارم جام جهاني دو هزار و بيست و دو در فصل زمستان برگزار شود اگر چه مي دانم که قطريها ظرفيت و فناوري برگزاري مناسب اين مسابقات در فصل تابستان را نيز دارند.

وي گفت قطر مي تواند شرايط براي بازيکنان را به گونه اي فراهم کند که به طور کامل احساس راحتي کنند با اين حال نگراني اصلي من بازيکنان نيستند بلکه بيشتر نگران طرفداران فوتبال هستم زيرا آنها مي خواهند بيرون بروند نه اينکه تنها در هتل ها و يا مراکز خريد باشند.

رود گوليت که پيش از اين سابقه بازي در آث ميلان و قهرماني در اروپا با اين تيم را دارد همچنين از عملکرد اين تيم در فصل جاري انتقاد کرد.

وي گفت ميلان همه بازيکنان مهم خود را فروخته است و قادر به خريد بازيکنان نيست چرا که مي خواهد از ورشکستگي اين باشگاه جلوگيري کند.

وي گفت به نظر من مسئولان ميلان کار درستي انجام مي دهند اما مسئله مهم ديگر اين است که مردم نمي خواهند شاهد اين نمايش ميلان باشند، با اين حال به نظر مي رسد با گذشت زمان تيم ميلان به روزهاي گذشته بازخواهد گشت.

به گزارش واحد مرکزي خبر و به نقل از نشريه چهار چهار دو، گوليت گفت زماني که در آ ث ميلان بازي مي کردم ، باشگاه ميلان از نظر مالي به هيچ وجه در مضيقه نبود. وي گفت من يکي از بيشترين دستمزدها را مي گرفتم و مبلغ انتقالم در آن زمان يک رکورد محسوب مي شد، اما اکنون اوضاع بسيار متفاوت شده است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)