رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ضمن تکذیب تغییر مدیریتی در این باشگاه، تاکید کرد که این شایعات تنها برای تضعیف پرسپولیس است و توسط کسانی مطرح می‌شود که آرامش تیم قهرمان لیگ را نشانه گرفته‌اند.

دکتر شهریاری، در گفت‌وگو با سایت باشگاه پرسپولیس، افزود: هیات مدیره، اعضای تیم و مهمتر از همه، هواداران ما در طول فصل بارها نسبت به عملکرد از مدیریت باشگاه اعلام رضایت داشته و تکرار قهرمانی پرسپولیس بزرگ محصول ثبات و آرامش مدیریتی بوده و این همان چیزی است که به نظر می‌رسد رقبای ما را نگران کرده است.
رئیس هیات مدیره پرسپولیس از رسانه‌های به ظاهر مستقلی که گرایش‌های رنگی دارند، خواست از حاشیه‌سازی برای پرطرفدارترین تیم ایران خودداری کنند.
او افزود: در چند روز گذشته بارها شنیده‌ایم که هواداران و رسانه‌های نزدیک به رقبای ما اعتراف کرده‌اند که یکی از دلایل موفقیت پرسپولیس، ثبات و آرامش مدیریتی است. متاسفانه به جای آنکه ثبات و رفتارهای مدیریتی پرسپولیس را الگو قرار دهند با اظهارات بی اساس و جعلی، سعی می‌کنند به بهانه‌های مختلف، آرامش باشگاه ما را به هم بزنند. البته این تلاش‌ها راه به جایی نخواهد برد و ما با تمرکز کامل در حال آماده سازی تیم برای فصل آینده لیگ برتر و لیگ نخبگان آسیا هستیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)