اسطوره باشگاه اینترمیلان از هم‌وطن خود برای کسب توپ طلا ۲۰۱۴ حمایت کرد.
 
خاویر زانتی، اسطوره تیم ملی فوتبال آرژانتین و اینترمیلان ایتالیا بر این باور است که لیونل مسی باید برنده توپ طلای امسال شود. اسطوره بارسلونا در رقابت برای کسب توپ طلای 2014 در کنار کریستیانو رونالدو از رئال مادرید و مانوئل نویر از بایرن‌مونیخ قرار دارد.
 
زانتی بر این باور است که مسی بهترین بازیکن این کره خاکی است و شایستگی این را دارد که برای پنجمین بار برنده توپ طلا شود. وی اظهار داشت: امیدوارم که مسی برنده توپ طلا شود. او یک بازیکن بزرگ واقعی است. مسی هرگز حیرت‌زده کردن مردم را متوقف نمی‌کند و در هر لحظه‌ می‌تواند با یکی از حرکات خارق‌العاده‌اش اتفاقی شگفت‌انگیز را رقم بزند تا تیمش به پیروزی برسد.
 
وی ادامه داد: از نظر من مسی بهترین بازیکن دنیا است. بازیکنانی که در میانه میدان و نوک حمله بازی می‌کنند، کسانی هستند که نتیجه بازی را رقم می‌زنند. فیلیپ لام نیز شایسته تقدیر است. انتظار رقابت بسیار شدیدی را دارم. مطمئنا نویر نیز شایستگی قرار گرفتن در میان سه نامزد نهایی توپ طلا را دارد.
 
بازیکن سابق اینترمیلان خاطرنشان کرد: سیمئونه همیشه حتی در روزهای بازی کردنش نیز، مانند یک مربی بود. از موفقیت‌های او شگفت‌زده نشده‌ام زیرا این‌ها نتیجه سختکوشی و از خودگذشتگی است.
 
وی اضافه کرد: با احترامی که برای آنچلوتی و لو قائلم، فکر می‌کنم او به اندازه کافی با اتلتیکو موفق بوده تا بتواند بهترین مربی سال شود.
 
لیونل مسی تاکنون توانسته از سال 2009 تا 2012، چهار بار برنده توپ طلا شود و در نایب قهرمانی آرژانتین در جام‌جهانی برزیل 2014 نیز بازوبند کاپیتانی این تیم را در اختیار داشت.
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)