در حالی که وزارت ورزش قصد ترمیم هیات مدیره و تعیین مدیرعامل جدید برای پرسپولیس دارد، سرمربی و بازیکنان پرسپولیس خواهان حفظ صدری شدند.

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس، در استوری های مشترک اینستاگرامی خود، از مجید صدری، سرپرست این تیم حمایت کردند. وزارت ورزش قصد دارد که هیئت مدیره و مدیرعامل جدیدی برای ابن باشگاه انتخاب کند که به نظر می رسد انتخاب اعضای تیم، سیدمجید صدری، سرپرست فعلی پرسپولیس است.

در این متن آمده است:

پرسپولیس در تمام طول این سال‌ها از بی‌ثباتی در حوزه مدیریت ضربه خورده و چه بسا اگر در این زمینه تصمیمات بهتری گرفته می‌شد شاهد برخی اتفاقات ناگوار نبودیم. در طول یکسال گذشته پرسپولیس فراز و نشیب‌های مدیریتی زیادی داشته و چه بهتر که اکنون بعد از به سامان رسیدن نسبی اوضاع و شرایط به مدیریت کنونی اعتماد و فضا را برای ادامه کارشان مهیا کرد. آقای صدری سرپرست باشگاه در خیلی از موارد به تنهایی مشکلات را رفع کرد و با توجه به تجربه و شناختی که از فضای باشگاه کسب کرده‌اند بهترین گزینه در ادامه راه خواهند بود. پرسپولیس در کوران مسابقات و بازی‌های مهمی که در پیش است بیش از هر چیزی به آرامش نیاز دارد و امیدواریم که این آرامش برای تیم فراهم شود.

انتشار این متن در حالی رخ می‌دهد که پیش از این صحبت‌هایی از تغییر مدیریت در باشگاه پرسپولیس و حضور افرادی همچون باران‌چشمه و رضا درویش مطرح شده بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)