امیدوارم کاشانی به پرسپولیس بازگردد/ تا وقتی انصاری فرد باشد حمایت می کنیم/از حرکات هدایتی استقبال می کنم!
مرجع خبری پرسپولیس : عضو هيات مديره باشگاه پرسپوليس با اشاره به تغييرات احتمالي در تركيب اعضاي هيات مديره اين باشگاه نسبت به بازگشت حبيب كاشاني به پرسپوليس ابراز اميدواري كرد.

مجيد فرخزادي روز يكشنبه درخصوص تغييرات احتمالي در اعضاي هيات مديره پرسپوليس خاطرنشان ساخت: درحال حاضر هيات مديره باشگاه فقط سه عضو دارد كه بايد دو عضو ديگر به جمع ما اضافه شود. اميدوارم روزي كاشاني نيز به پرسپوليس بازگردد تا بتوانيم از توانايي‌هاي او به خوبي در راه موفقيت پرسپوليس استفاده كنيم.

عضو هيات مديره باشگاه پرسپوليس ادامه داد: با توجه به تغييرات به وجود آمده در سازمان تربيت بدني احتمال هر گونه تغيير در باشگاه پرسپوليس وجود دارد.

فرخزادي درخصوص عملكرد عباس انصاري فرد تصريح كرد: انصاري فرد تلاش خود را براي موفقيت پرسپوليس انجام مي‌دهد و تا زماني كه به عنوان مديرعامل در تيم مشغول باشد از او حمايت خواهيم كرد.

وي درخصوص عملكرد سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس،اظهار كرد: از عملكرد كرانچار رضايت دارم و معتقدم او به خوبي وظايف خود را در پرسپوليس انجام مي دهد. بازيكنان ما بايد بيشتر تلاش كنند تا بتوانند در ديدارهاي آينده نتايج لازم را كسب كنند.

عضو هيات مديره پرسپوليس در بخش ديگري از سخنانش، ادامه داد: حسين عبدي در يارگيري و آماده‌سازي پرسپوليس نقش موثري داشت و بايد مديون تلاش‌هاي دلسوزانه او باشيم.

فرخزادي درخصوص اسپانسر تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اين موضوع تا هفته آينده مشخص خواهد شد. محجوب يا هر اسپانسر ديگري بايد بتواند تمام خواسته هاي ما را برآورده كند.

اميدوارم وضعيت مالي باشگاه با تزريق پول بهبود پيدا كند تا بتوانيم مقداري از مشكلات را برطرف كنيم. سال گذشته با وجود حسين هدايتي، پرسپوليس به هيچ عنوان مشكل مالي نداشت ولي امسال با جدايي او تيم ما مشكل مالي را احساس مي‌كند.

فرخزادي درخصوص اظهارات هدايتي مبني بر اينكه تمام پاداش‌هاي بازيكنان را خواهد پرداخت، گفت: هدايتي اعلام كرده به عنوان يك هوادار حاضر به اين كار است و مطمئن باشيد باشگاه پرسپوليس از اين حركت استقبال خواهد كرد.

وي با اشاره به اظهارات انصاري فرد و موضع‌گيري او درخصوص اين پيشنهاد هدايتي اظهار كرد: در گفت و گويي كه با انصاري فرد داشتم او اين موارد را تكذيب كرد.

عضو هيات مديره باشگاه پرسپوليس درخصوص ديدارش با رييس سازمان تربيت بدني خاطرنشان ساخت: ديدارهاي زيادي با سعيدلو دارم و در اين ديدار نيز در خصوص مسايل زيادي با او به گفت و گو پرداختم. سعيد لو در بخش ورزش بسيار توانا است و با مسائل مختلف و مشكلات ورزش به خوبي آشناست.

فرخزادي ادامه داد: علي آبادي نيز در اين پست زحمات خود را كشيد و او توانست در بخش زير ساخت‌هاي ورزش موفق عمل كند.

عضو هيات مديره باشگاه پرسپوليس در پايان از هواداران پرسپوليس خواست با حضور در ورزشگاه فقط به تشويق تيم خود بپردازند و از حاشيه‌ها دوري كنند.

منبع:ایرنا
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)