فصل جدید لیگ برتر از چهارشنبه 18 مرداد شروع شد و در هفته اول، 16 تیم برابر حریفان خود به میدان رفتند.

در بازی‌های هفته اول، تیم‌های ذوب‌آهن، گل‌گهر سیرجان، پرسپولیس، سپاهان و استقلال موفق به شکست حریفان خود شدند. نکته جالب در این مسابقات، حضور مجدد فعالین صنعت بیمه، در بحث اسپانسرینگ تیم‌های لیگ برتری بود. بعد از حواشی زیادی که در مورد لباس فصل جدید پرسپولیس ایجاد شد، در مسابقه اول این تیم برابر آلومینیوم اراک، نام شرکت «بیمه دات کام» نیز پشت پیراهن پرسپولیس به چشم می‌خورد.

بیمه دات کام که از سال 1400 حامی مالی پرسپولیس است، توانسته یک نایب قهرمانی و یک قهرمانی را در کنار این تیم تجربه کند. این شرکت برای سومین فصل متوالی در کنار پرسپولیس است که این نشان می‌دهد، هیئت مدیره پرسپولیس، از این همکاری رضایت دارد. به همین دلیل، کسب پانزدهمین قهرمانی در لیگ برتر، تقدیرباشگاه پرسپولیس از بیمه دات کام را به همراه داشت.

در فرایند حمایت مالی بیمه دات کام از پرسپولیس، به صورت مستقیم توسط هواداران انجام می‌شود! سامانه بیمه دات کام در سایت خود، یک صفحه ویژه برای طرفداران پرسپولیس ایجاد کرده است و در آن روش حمایت از تیم را توضیح داده است. این شرکت تخفیفات ویژه‌ای برای پرسپولیسی‌ها دارد که در صورت استفاده از آنها، بخش زیادی از سود خرید هواداران، به حساب باشگاه پرسپولیس واریز می‌شود. در واقع صفحه هواداری پرسپولیس در بیمه دات کام، راهی است برای حمایت مستقیم طرفداران از تیم محبوبشان؛ چیزی که همیشه آرزوی آن را داشته‌اند. پرسپولیسی‌ها با این حمایت‌های مالیامیدوار هستند، امسال هشتمین قهرمانی تیم خود در 10 سال گذشته را جشن بگیرند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)