تماشاگران پرسپولیس نام تیم محبوب خود را به شکلی روی سکوها به نمایش درآوردند.

پرسپولیس، محبوبترین و البته منحصربه‌فردترین نام ایران است. نامی که بیش از ۶۰ سال در عرصه ورزش فعالیت جدی داشته و به خصوص در فوتبال، به برند ماندگار با نیروی اجتماعی قوی خود تبدیل شده است. نامی که سالها اگرچه به صورت رسمی تغییر یافته بود اما روی سکوها و بین تماشاگران جای ویژه خود را داشت.

روز جمعه طرفداران پرسپولیس توانستند سکوهای ورزشگاه آزادی را هم پس بگیرند و برای اولین بار بعد از کرونا، استادیوم را به تسخیر خود در بیاورند. باوجود اینکه تنها ۲۰ هزار بلیت تا روز بازی فروخته شده بود اما دو تا سه برابر این ظرفیت خود را به ورزشگاه رساند و در این بین یک تصویر جالب را هم خلق کرد.

نمایش نام پرسپولیس با شکل دیوارنگاری، اقدام جالبی بود که امروز در جایگاه شرقی استادیوم آزادی انجام شد. در این طرح به نظر یک شال بزرگ در دست یکی از هواداران باشگاه است که نام سرخپوشان را به لاتین روی آن درج کرده و نشان می‌دهد. نکته جالب اینکه در این تصویر از نام لاتین «PERSEPOLIS» استفاده شده که به زعم طرفداران قدیمی این تیم، اسم تاریخی قرمزها محسوب می‌شود و برگرفته از تخت جمشید است.

این شاید یکی از جالبترین طرح‌های هواداری در سالهای اخیر فوتبال ایران بود که البته در مقابسه با تیمهای شرق آسیایی و عربستانی، همیشه تیم های ایرانی را عقب تر نشان می داد اما جمعه حال و هوای خاصی به استادیوم بخشیده بود و مورد توجه هواداران نیز قرار گرفت.

باشگاه پرسپولیس همچنین برای تماشاگرانی که در روبروی جایگاه مستقر بودند، شالهای سفید رنگ را در نظر گرفته بود که با پیراهن قرمز تماشاگران ست قشنگی را ساخته بود که قسمت روبروی جایگاه را خوش‌رنگ‌تر می‌کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)