هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، عصر امروز (شنبه) تشکیل جلسه داد و حمایت خود را از مدیر عامل، سرمربی و بازیکنان اعلام کرد.

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، جلسه هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس عصر امروز با حضور کلیه اعضای هیات مدیره و مدیر عامل تشکیل شد.

در این نشست، موضوعات مختلفی همچون اتفاقات اخیر و شرایط باشگاه و تیم بحث و بررسی صورت گرفت.

هیات مدیره در این جلسه، تصمیمات مهمی را اتخاذ کرد و برای انسجام و همدلی بیشتر باشگاه، تیم و بازیکنان، جلسات مستمر و منظم‌تری را در دستور کار قرار داد.

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به اتفاق آراء، حمایت همه جانبه خود را از رضا درویش مدیر عامل باشگاه اعلام داشت که با قدرت به کارش ادامه دهد و در ادامه، حمایت خود را از کادر فنی و بازیکنان اعلام نمود.

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص شایعات و اخبار منتشر شده در مورد کادر فنی، اعلام کرد؛ کادر فنی با تلاشی مضاعف و همتی بیش از پیش به کارش ادامه دهد تا تیم در بازی‌های پیش رو، نتایج در خور باشگاه را کسب نماید.

در جریان این جلسه، در مورد موضوعات جاری، مباحث و مسائل و مشکلات مالی، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

هیات مدیره همچنین تاکید کرد؛ همانطور که قبلا اشاره شده بود، تمام مباحث و موضوعات‌ باشگاه باید توسط سخنگوی باشگاه عنوان شود و اگر اعضا نظراتی دارند باید به مدیر عامل منتقل گردد و از طریق ایشان این موارد مطرح شود.

در بخش دیگری از جلسه، مباحث مربوط به سفر تیم به عربستان و بازی با النصر مطرح شد و طی آن، برنامه‌ریزی در خصوص این سفر و مسائل مربوط به حضور پرسپولیس در کشور عربستان و کلیه امور جاری تیم، از طریق باشگاه در برنامه قرار گرفت تا تیم با شرایط خوب و مناسبی اعزام شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)