تعدادی از هواداران پرسپولیس را در اصفهان و بعد از بازی سپاهان و پرسپولیس کتک زدند.

حواشی بازی سپاهان پرسپولیس در داخل و خارج میدان زیاد بود. قبل از بازی عده‌ای از هواداران منتسب به سپاهان مانع از حرکت اتوبوس پرسپولیس شدند و کار به دخالت نیروی انتظامی کشید. نزدیکان باشگاه پرسپولیس می‌گویند قبل از بازی عده‌ای از هواداران ما را کتک زدند و بعد از بازی هم مشکلات زیادی برای ما ایجاد شد به طوری که باز هم تنی چند از هواداران پرسپولیس بیرون ورزشگاه کتک خوردند.

در دقایق پایانی بازی سپاهان و پرسپولیس هم چند حاشیه داشتیم که متاسفانه چندان جالب نبود. از جمله برخورد یکی دو بازیکن سپاهان با سید جلال حسینی که می‌رفت کار به جاهای باریک کشیده شود.

بلافاصله پس از سوت پایان بازی دو سه بازیکن سپاهان به سیدجلال حسینی حمله کرده و او را هل دادند. در این لحظه عزت پورقاز هم توپ را به سمت بازیکنان پرسپولیس شوت کرد و خلاصه حاشیه های زشتی را در ورزشگاه نقش جهان اصفهان شاهد بودیم.

پرسپولیسی‌ها به شدت به حواشی دیدار اصفهان اعتراض دارند و می خواهند شکایت خود را تقدیم سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال کنند.

اتوبوس پرسپولیس هم قبل و بعد از بازی با حمله عده‌ای مواجه شد و بازیکنان این تیم از حواشی به وجود آمده به شدت شاکی بودند.

پرسپولیسی‌ها به شدت از حواشی ایجاد شده در اصفهان ناراضی هستند و اعتراض زیادی به فدراسیون فوتبال را دارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)