مرجع خبری پرسپولیس : مالك باشگاه استيل‌آذين گفت: آقاياني كه دنبال جمع كردن راي براي شوراي شهر هستند، تمايلي به ورود بخش خصوصي در فوتبال ندارند.

 

هدايتي كه روز گذشته در فدراسيون فوتبال حضور پيدا كرد و پس از اين جلسه بود كه مالك باشگاه تصميم گرفت كه دوباره استيل آذين به ليگ برتر برگردد. وی در پايان جلسه مصاحبه اي انجام داد كه ناگفته هاي مالك استيل آذين عليه سرپرست باشگاه پرسپوليس بازتاب رسانه‌اي زيادي را به همراه داشت.

هدايتي در اين مصاحبه عنوان كرد: تصميم گرفته شد براي اينكه موقعيت‌ تيم‌هاي ديگر در ليگ به خطر نيفتد به ليگ بازگرديم البته بايد اين تصميم را در هيات مديره مطرح كنيم تا تصميم نهايي گرفته شود، اما به طور كلي من شرايط را براي ادامه كار مهيا نمي‌بينيم.

وي افزود: روزنامه پرسپوليس از پنج شنبه هفته گذشته با نوشته‌هايي عملكرد بازيكنان استيل آذين را زير سؤال برده بود

، در حالي كه شمار زيادي از بازيكنان استيل آذين در پرسپوليس بازي كردند اما در اين روزنامه از واژه‌هاي زشتي استفاده شد. مهدي مهدوي كيا كه اسطوره پرسپوليس بوده مورد نقد اين روزنامه قرار گرفته بود و فوتبال او را تمام شده خوانده بودند.

 

مالك باشگاه استيل آذين ادامه داد: من مي‌دانم اين نوشته‌ها از كجا نشات مي‌گيرد. آدم‌هاي كه حضور بخش خصوصي را به ضرر خود را مي‌دانند اين مسائل را مطرح مي‌كنند. شايد آنها از اصل 44 قانون اساسي حمايت كنند، اما ترجيح مي‌دهند كه همچنان سيستم دولتي و استفاده از پول بيت المال را در دستور كار داشته باشند. بعضي از آقايان از حضور بخش خصوصي ناراحت‌ هستند و موقعيت خود را به خطر مي‌بييند. آقاياني كه به دنبال جمع كردن رأي براي شوراي شهر هستند.

وي در پاسخ به سؤال خبرنگار كه پرسيده بود منظور شما به حبيب كاشاني است گفت: اين آقاي كه شما از آن نام مي‌بريد صاحب امتياز روزنامه پرسپوليس است و حتما در جريان مطالبي كه در آن نوشته شده است، قرار دارد.
هدايتي گفت: من همچنان سر حرفم‌ هستم و مي‌گويم خداحافظ فوتبال.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)