علیرضا بیرانوند با ثبت کلین شیت مقابل ذوب‌آهن به مجموع کلین‌شیت‌های پرسپولیس در فصل گذشته می‌رسد.

پرسپولیس در این فصل تحول زیادی در سبک بازی و نفراتش ایجاد کرده و نکته بسیار قابل توجه و ارزشمند این فصل سرخ‌ها عملکرد خوب آنها در خط دفاعی و کم گل خوردن است.

علیرضا بیرانوند نقش پررنگی در قهرمانی نیم فصل پرسپولیس ایفا کرده است. او در این فصل در طی پانزده بازی ده بار دروازه خود را بسته نگه داشته و تنها ۶ گل خورده است. او همچنین در بازی جام حذفی این تیم با مهار دو پنالتی سبب صعود تیمش شد.

جالب اینکه علیرضا بیرانوند با ثبت کلین شیت در بازی هفته شانزدهم مقابل ذوب آهن می‌تواند به آمار کلین‌شیت‌های پرسپولیس در لیگ بیست و یکم برسد!

سرخ‌ها فصل پیش که نایب قهرمان شدند و پس از پنج فصل قهرمانی را به رقیب سنتی واگذار کردند در طول لیگ از سه دروازه‌بان یعنی حامد لک، بوژیدار رادوشویچ و احمد گوهری استفاده کردند که هر سه آنها در مجموع ۱۱ بار دروازه پرسپولیس را در طول فصل بسته نگه داشتند. حال بیرو با ثبت یک کلین شیت در همین ابتدای نیم فصل دوم می‌تواند به رکورد سه دروازه‌بان فصل قبل تیمش برسد.

سرخ‌ها در فصل گذشته ۲۱ بار گل خوردند و اگر آمار خوب دفاعی پرسپولیس در نیم فصل دوم هم تکرار شود مسیر قهرمانی برای تیم یحیی بسیار هموار خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)