رئیس پیشین فدراسیون فوتبال گفت: «اگر من جای کفاشیان بودم، پس از بازی با لبنان مرا عوض می کردند اما او می ماند چون قدرتش را دارد.»

 اوج نوشت: داریوش مصطفوی درباره شکست تیم ملی مقابل لبنان اظهار داشت: «حرفی که می خواهم بزنم برای امروز و دیروز نیست. مدت ها قبل گفتم، آمدن کی روش سرپوشی است بر عمکرد رئیس و مدیران فدارسیون فوتبال. با این وجود جای نگرانی  نیست و دست آقایان رو می شود.»

وی ادامه داد: «کی روش می داند باید چه کند. او برای راضی کردن دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بیشترین نفرات را از این دو تیم انتخاب کرد و به سایر باشگاه ها توجهی نکرد. او برای جلسه با رئیس و اعضا هیات رئیسه هم احترام قائل نشد. باید فاتحه رئیس فدراسیونی که از پس یک سرمربی برنیاید را خواند.»

مصطفوی در ادامه انتقاداتش تاکید کرد: «حضور کی روش به سود فوتبال ما نبود و مقابل لبنان دیدید که تیم ملی به اندازه یک تیم باشگاهی هم نبود. برای همکاری با یک حرفه ای ابزار حرفه ای لازم است اما ما فقط به اصطلاح یک لیگ حرفه ای داریم که 99 درصد آن حرفه ای نیست. حدود 400 میلیارد هزینه لیگ برتر است که فقط مردم را سرگرم کنیم. سر و ته آن را بزنیم دو بازیکن خوب هم معرفی نمی شود.»

وی عنوان کرد: «در بازی مقابل لبنان بازیکنان بزرگ ما هم دو کیلومتر ندویدند. در نیمه دوم جوری بازی می کردیم که انگار 4 گل از لبنان جلو هستیم. بازیکنان حرفه ای گری را فقط در پول خوب می دانند. برخی می گویند نوش جانشان که پول میلیاردی می گیرند اما من می گویم نه نوش جان. مزد آن گرفت که کار کرد.»

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال ادامه داد: «فدراسیونی که پله اول تا آخر آن باند بازی، لابی، خط دادن و … است آخرش همین می شود. کی روش با تیم ملی قراردادش را دارد و پولش را می گیرد و این وسط صندوق ملت آسیب می بیند. امثال او و ژوزه فکر می کنند مربیان بزرگی هستند اما در واقع خیلی کوچک هستند. یک مربی باید همه چیز را اداره کند اما یک نفر باید خود این مربیان پرتغالی را اداره کنند. این ره به ترکستان است.»

مصطفوی درباره صعود تیم ملی به جام جهانی 1998 فرانسه که در زمان ریاست او رخ داد گفت: «آن زمان والدیر ویرا را با حقوق ماهیانه 3000 دلار آوردیم اما حسادت آن مرد را زد و رفت. می دانید چرا؟ چون غیر فوتبالی ها و امثال صفایی فراهانی آمدند. فوتبال ما دست سیاسی ها افتاده است. کفاشیان هم سیاسی است. اگر من جای او بودم، پس از بازی با لبنان مرا عوض می کردند اما او می ماند چون قدرتش را دارد. اگر من تصمیم گیرنده بودم، بی درنگ کفاشیان را کنار می گذاشتم. او باید برکنار شود چون ریشه اصلی مشکلات است.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)