هنگام عبور اتوبوس پرسپولیس از روی پل فللاورجان ۲ عدد نارنجک دست سازبه سمت اتوبوس پرسپولیس پرتاب شد.

هنگام عبور اتوبوس پرسپولیس از روی پل فللاورجان ۲ عدد نارنجک دست سازبه سمت اتوبوس پرسپولیس پرتاب شد که یکی از نارنجک‌ها به شیشه جلوی اتوبوس برخورد کرد و باعث شکستن و ترک خوردن بخشی از شیشه شد و نارنجک دیگر به عقب اتوبوس برخورد کرد.

* بازیکنان و مربیان تیم پرسپولیس در صحت کامل وارد ورزشگاه فولادشهر شدند.

* فارسیان مسئول حراست تیم پرسپولیس بعد از ورود به ورزشگاه فولادشهر اعلام کرد: روی پل فلاورجان چند نارنجک به سمت اتوبوس تیم پرتاب شد که حتی امکان چپ شدن اتوبوس هم وجود داشت.

* مهدی عبدی بازیکن پرسپولیس بعد از این حادثه گفت: بد زدند و هنوز سرم درد می‌کند.

* مقابل ورزشگاه فولاد شهر اصفهان شماری از تماشاگران پرسپولیس حضور دارند.

* سعید آقایی دیگر بازیکن پرسپولیس نیز گفت: اتوبوس را زدند اما زیاد مهم نیست خدا را شکر کسی آسیب ندید. این مسائل ما را جری تر می کند و ان شالله بازی ها را یکی یکی می بریم و جواب شان را می دهیم.

در جریان این حمله دو نارنجک دستی به شیشه جلو و شیشه کنار انوبوس برخورد کرد و چند نارنجک دیگر هم به اطراف اتوبوس‌های در حال حرکت پرتاب شد که خوشبختانه به اتوبوس‌ها برخوردی نداشت. این اتفاق وحشتناک، باعث شد برای چند ثانیه کنترل هر دو اتوبوس حامل بازیکنان و اعضای تیم از دست برود و حتی برای دیگر خودروهای عبوری خطر آفرین شد اما با شجاعت راننده‌های اتوبوس، اتفاق بدتری رخ نداد.

این حمله، وضعیت به شدت بد و پر استرسی بین اعضای تیم ایجاد کرد چون هر لحظه بیم آن می‌رفت که با چند مرحله بودن این حمله، تهدیدهای دیگری برای اعضای تیم فوتبال پرسپولیس ایجاد شود. این در حالی بود که بازیکنان و دیگر اعضای تیم برای به حداقل رسیدن آسیب‌های احتمالی، بخشی از مسیر را در اتوبوس و روی صندلی‌ها نیم‌خیز بودند.

در جریان برخورد مواد انفجاری به اتوبوس‌ها بر اثر شوک ناشی از انفجار و کور شدن دید راننده به دلیل دود حاصله، یکی از اتوبوسها درحال منحرف شدن از مسیر خود بود که با هوشیاری راننده شرایط تحت کنترل قرار گرفت که در غیر این‌صورت فاجعه‌ای غیر قابل تصور روی داده بود. خطری که دیگر خودروهای عبوری را هم تهدید می‌کرد.

این اتفاق در شرایطی روی داد که جامعه فوتبال ایران هنوز خاطره حمله سنگین و خودروی حامل مدیران باشگاه پرسپولیس در اصفهان و در سال ۱۳۸۲ را فراموش نکرده است و اتفاقی که برای سرباز احمدی به دلیل برخورد چنین مواد منفجره‌ای حادث شد نیز فراموش‌شدنی نیست.

گفتنی است؛ به محض رسیدن اتوبوس حامل سرخپوشان به ورزشگاه، منصور قنبرزاده سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال، حسین زرگر ناظر داوری، سهیل مهدی، رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ و ناظر بازی و حسین شریفی، سرپرست دپارتمان روابط عمومی فدراسیون فوتبال، از نزدیک همه چیز را مشاهده کرده و در جریان این اتفاقات قرار گرفتند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)