پرسپولیس نیوز : کره ای ها در صفحه اجتماعی کی روش، به او توهین کرده اند.

فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی به بهانه آنچه که «ژست دست» کی روش خوانده از سرمربی تیم‌ملی کشورمان به فیفا شکایت کرد. یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال کره در این خصوص گفت: کارلوس کی روش سرمربی ایران در پایان دیدار با ژست دست خود به‌سوی چوی کانگ‌هی سرمربی ما حرکت زشت و ناپسندی صورت داد که بازیکنان ما با دیدن این حرکت قصد حمله به نیمکت ایران را داشتند اما ما آنها را متوقف کردیم. این مسئول کره‌ای در ادامه مدعی شد: ناظر فیفا خود نیز شاهد این حرکت کی روش بوده و آن را گزارش کرده است و ما با شکایت به فیفا خواهان برخورد با کی روش هستیم.

حمله کره‌ای‌ها به صفحه اجتماعی کی روش
* شکست خانگی کره‌جنوبی مقابل ایران آن هم پس از آن همه کری‌هایی که مربیان دو تیم برای هم خوانده بودند باعث شده طرفداران فوتبال کره‌جنوبی همچنان ول‌کن کی روش نبوده و حالا با مراجعه به صفحه اجتماعی سرمربی تیم‌ملی کشورمان به او فحاشی و توهین کنند. یکی از همین طرفداران کره‌ای که به‌نظر می‌رسد تحقیر فوتبال کشورش مقابل ایران و همچنین شکست چوی مقابل کی روش به‌شدت برای او دردناک بوده است روی صفحه اجتماعی سرمربی تیم‌ملی کشورمان نوشته است: کی روش= روانی!

 رفتار تماشاگران کره ای تقصیر کی روش بود
* رئیس فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی در واکنش به رفتار زشت تماشاگران کره‌ای در پایان دیدار با ایران که اقدام به پرتاب زباله و بطری‌های آب به داخل زمین کرده بودند کارلوس کی روش را مسئول این بی‌اخلاقی تماشاگران کره‌ای معرفی کرد. رئیس فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی اعلام کرد: تا پیش از حرکت زننده کی روش در قبال چوی سرمربی ما هیچ اقدام خصمانه‌ای از سوی تماشاگران ما دیده نشد اما پس از حرکت کی روش تماشاگران ما خشمگین شده و خشم خود را به این روش نشان دادند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)